Mar 25, 2015

TESTIMONI SHAKLEE: 6 Kisah ibu-ibu hebat kekal cergas dan bertenaga dengan shaklee

Jika di google,banyak rupanya testimoni pengguna yang menggunakan produk shaklee.Ada testimoni set kulit cantik,set kurus,set hamil,set bersalin dan pelbagai lagi..

Alhamdulillah anda membuat pilihan yang bijak kerana produk shaklee adalah selamat,semulajadi malah ia bebas bahan kimia,pengawet,pewarna dan perisa..





Hari ini saya nak share beberapa video menarik iaitu pengalaman beberapa orang ibu hamil dan menyusu yang berpuas hati dan mendapat kesan baik hasil pengambilan set kehamilan,set berpantang dan set menyusu..


Sinonim ibu hamil yang sering letih,lesu,masalah HB rendah,sembelit dan juga tidak kurang ada yang mengalami masalah darah tinggi dan kencing manis ketika hamil.Namun dengan supplemen shaklee mereka berjaya atasi..Alhamdulillah..



#1) IBU HAMIL BOLEH MENDAKI TANGGA TINGGI CANDI BOROBUDUR


Haa,,jangan ingat ibu hamil ni tak larat dan lesu je tau..apatah lagi kalau dah masuk Trimester 3,perut makin memboyot ke depan..Ketahui apakah tips Puan Ainul kekal cergas dan bertenaga sepanjang kehamilannya..Jom tengok video di bawah:






#2) BERTENAGA DAN KUAT SEMASA BERPUASA WALAUPUN HAMIL


Ada ibu-ibu yang bila berpuasa ni takut je nak berpuasa,takut tak larat..takut bayi duk menendang-nendang minta makanan kan..haa jom tengok video ni pula bagaimana Puan Haridah yang dah berusia 40 an mampu berpuasa sehingga habis..sangat best!!






#3) MASALAH HB RENDAH TIADA LAGI SAMPAI NURSE SENDIRI TERKEJUT!


Ramai ibu yang mengeluh semasa hamil kerana HB rendah! Masalah ini menyebabkan nurse dan doktor terus cop tanda di buku merah dan nasihat berbakul-bakul supaya menjaga pemakanan dengan baik..Memang sangat penting HB ini bagi mengelakkan risiko buruk terjadi pada ibu dan bayi..Ketahui bagaimana Puan  Aya Chalo dapat atasi masalah HB rendah walau sebelum itu ( kehamilan) sebelumnya pun beliau ada masalah sama dan nurse pun terkejut apabila beliau bebas dari masalah HB rendah lagi..Jom sama-sama tengok video ini..






#4) TURUN 20KG SELEPAS BERSALIN!!Wow!!!



Bestnya..bukan mudah nak turun berpuluh-puluh kilo lepas bersalin ni..apa lagi jika ibu menyusu yang sinonim dengan cepat lapar dan takut bayi tak kenyang jika ibu berdiet.Ketahui bagaimana Puan Salwa dapat turunkan berat badannya dengan mudah







#5) SUSU MENCURAH-CURAH SELEPAS BERSALIN DAN DAPAT MENGUMPUL STOK SUSU BAYI DENGAN BANYAK



Ramai ibu berkerjaya risau dan stress apabila start je bekerja susu badan makin susut dan stok susu pun makin berkurangan..Ketahui tips dan cara bagaimana Puan Wahida dapat mengekalkan keperluan susu badan untuk bayinya dan tidak perlu rungsing lagi mengenai stok susu anaknya..Malah beliau dapat bekerja dengan senang hati,


Jom ketahui rahsia beliau di video berikut:







#6) MENYUSU BAYI PRAMATANG MEMANG MENCABAR!! APA YANG PERLU IBU BUAT? 



Tahniah buat semua ibu yang hebat. Jika ibu ada melahirkan bayi pramatang lagilah hebat dan sudah pasti ia lebih mencabar. Ikuti pengalaman Puan Hidayah yang melahirkan bayi pramatang tetapi beliau masih mampu menyusu bayinya..Ikut kisah beliau di video di bawah




Haa..best tak video-video ibu kat atas?? tak semestinya apabila ibu hamil,berpantang dan menyusu tak boleh aktif dan bertenaga kan,,



Yang pasti produk shaklee selamat dan sesuai untuk kegunaan ibu bermula dari hamil,berpantang sehinggalah menyusu,,Sekirannya ibu mengambil set kehamilan shaklee,ibu boleh teruskan makan supplemen tersebut sehingga selepas bersalin dan menyusu, Ini juga boleh menjimatkan wang ibu0ibu kan..Haa..al maklum zaman GST ni semua nak kene berjimat cermat..tapi jangan lah terlalu kedekut untuk kesihatan pulak..lagi-lagi ia sangat penting untuk kesihatan  ibu dan bayi kan..


Set ibu hamil,berpantang dan menyusu ni sangat-sangat saya rekemen pada ibu-ibu semua..Saya sendiri pun dah mencuba dan rasai sendiri perbezaannya,,

Memang bertenaga sepanjang hamil,dapat berpuasa penuh sepanjang ramadhan,dapat berpantang sendirian dengan bantuan suami,bebas masalah sembelit dan stok susu menimbun-nimbun sebelum mula bekerja..Alhamdulillah semua dengan izinNya..syukur ya Allah..

Jadi jika ibu-ibu berminat untuk mendapatkan mana-mana set kehamilan,set berpantang atau set menyusu bolehlah hubungi saya segera. Setiap pembelian akan disertakan cara makan yang betul dan pelbagai tips menarik bakal saya kongsikan untuk ibu-ibu semua.



Jom ibu-ibu hubungi saya sekiranya berminat untuk mendapatkan mana-mana produk sesuai dan saya akan bantu ibu untuk menikmati kesan baik seperti saya rasai.Insyaallah..


Hubungi saya seperti berikut:





No comments:

Post a Comment