Mar 2, 2015

Promosi ESP shaklee sepanjang MAC super duper jimat!!

Assalamualaikum w.b.t

Welcome Mac..bulan ketiga dalam kalendar masihi sudah menjelma..masa memang cepat berlalu,so hargailah masa setiap hari:-)

seperti biasa,di awal bulan,saya akan share sedikit mengenai promosi bulanan yang shaklee tawarkan..Memang sangat meriah 2,3 bulan ni promosi bulanan shaklee kepada semua customer demi memastikan kesihatan lebih baik dan harga pun dapat penjimatan lebih..Nak lebih jimat super duper haa kenalah join ahli shaklee terus..serendah RM75 untuk ahli semenanjung dan RM85 untuk ahli sabah/serawak dan dapat pula penjimatan berganda sehingga 25% setiap bulan..Nak tahu kelebihan menjadi ahli shaklee?? boleh baca sat kat sini ya:-)

promosi shaklee mac 2015


ok,back to topic,promosi Mac ini pasti menjadi rebutan buat peminat-peminat soya non-GMO iaitu ESP..Promosi beli 6 ESP percuma lagi 1 dan dapat pulak FREE membership bernilai RM65..fuhh memang untungla..jimat berganda-ganda..

Ok,jom kita tengok dulu apa yang menarik mengenai ESP

ESP adalah soya protein non-GMO yang bermutu tinggi..Ia membekalkan sumber protein dalam badan kita. Semua rasanya dah tahu kita memerlukan protein untuk pembinaan sel-sel baru,untuk tumbesaran,untuk tenaga dan juga untuk lebih sihat.

Kadang kita selalu dah ambil sumber protein lain seperti ayam,ikan,daging tapi masih juga tak sihat dan lesu kan?? kenapa ya?? haa sebab masa kita masak sumber-sumber ni kadang-kadang ter'over' heat la,terlebih masak la..so cepatla musnah kandungan protein tu dan tinggal beberapa je untuk di gunakan dalam badan kita..

So untuk lebih selamat,bancuh sahaja ESP ni setiap hari dan insyaallah kita akan dapat khasiatnya untuk kesihatan diri.

ESP ini juga mengandungi kalsium dan TIDAK mengandungi sebarang kolestrol..Malah ia juga mengandungi Kalsium sebanyak 500 MG..So sekiranya anda tak suka minum susu atau jarang-jarang sekali mengambil sumber kalsium,dah boleh mendapat sumber kalsium dari ESP ni..




Ibu-ibu hamil dan menyusu sangat bagus mengambil ESP ni..Bagi ibu hamil yang selalu suka minum soya kat pasaran tu,apa kata bertukar kepada soya non-gmo ni..mesti ibu-ibu selalu dengar minum soya anak kulit cantik tapi nanti mesti kulit dia akan ada rashes atau alami masalah asma/alahan..Haa,,jangan mudah terpengaruh ya,,tu jika ibu mengambil minuman soya yang kurang kualiti kat pasar malam tu..yang ada GMO memang bahaya..yang tu tak payah minum pun takpe atau kurangkan..alang-alang nak minum soya,minumlah yang selamat,yang NON-GMO,yang berkualiti tinggi baru kulit baby cantik, gebu dan ibu pun sihat.Insyaallah



Haa tengok ni,betapa banyaknya khasiat ESP ni..ibarat macam kita makan 2x daging,4x telur,12x susu dan 6x roti gandum..Mampu ke nak telan banyak-banyak ni setiap hari??


Untuk menjaga kualiti ESP ni, Shaklee menjaga proses penghasilannya dengan sangat teliti.ESP Shaklee ini dicuci hanya dengan air bagi mengekalkan isoflavine genistin dan daidzin yang penting untuk membekalkan kita dengan keseluruhan manfaat soya.

Perbezaan ESP dengan soya lain 

1. Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat dari risiko toksin) 
2. mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan
3. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral 
4. 1tin 850g dihasilkan dari 30kg kcg soya 
5. Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone 
6. Rendah lemak, tanpa kolestrol 
7. Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi

Pelbagai kelebihan dan manfaat yang bakal anda dapat selepas mengambil ESP ini. ESP juga sangat memberi manfaat kepada wanita,ibu hamil,ibu menyusu dan warga emas terutama yang mengalami masalah diabetes.




PENGALAMAN MENGAMBIL ESP

Saya mula mengambil ESP ketika berpantang anak ketiga. Alhamdulillah susu sangat meriah..Penuh peti ais dengan stok susu..Malah anak saya time tu pun cepat je lena sebab cepat kenyang..ESP bantu pekatkan susu ibu,jadi takdelah baby nak meragam kelaparan setiap hari..

Saya juga mengambil ESP ketika kehamilan anak ke4 dan sehinggalah sekarang. Paling best ambil ESP ketika bulan puasa..memang kenyang dan bertenaga sehingga ke petang..alhamdulillah..

itu pengalaman saya..nak tau pengalaman customer lain yang dah ambil ESP ni?? jom baca testimoni berikut:


PENGALAMAN INDAH MINUM ESP SHAKLEE


Dengan setiap pembelian promosi ESP ni,anda bakal mendapat:
  1. Percuma satu canister ESP berharga RM150
  2. Percuma keahlian Shaklee bernilai RM75
  3. Cash bonus minima RM36++
Jumlah keuntungan = RM261++ ..  Berbaloi-baloi sangat tau..

Anda juga boleh membeli 2 tin ESP dan mendapat penjimatan diskaun sebanyak 5% untuk bulan ini..

Sekiranya anda membeli dengan saya,saya akan sertakan dengan resepi ESP yang boleh anda cuba..Memang sangat sedap tau..Malah pasti akan minum berkali-kali sehari dengan resepi istimewa ini!!

Sekiranya anda ingin membuat pembelian ESP menggunakan kad kredit/debit anda boleh klik pada image di bawah:





atau boleh hubungi saya untuk pesanan dan juga konsultasi:


SMS/WHATSAPP: 016 358 9018
FB page :Impianz Shoppe
COD : bangi.kajang.cyberjaya,seri kembangan
Pos laju seluruh malaysia











No comments:

Post a Comment