Jun 17, 2014

Phytocol-ST bantu anda kurangkan masalah kolestrol Jahat dalam badan

Produk Phytocol-ST telah di lancarkan pada 2 minggu lepas ketika National Conference berlangsung.Phytocol-ST amat sesuai di ambil oleh kita semua memandangkan makanan di Malaysia ni memang kategori berlemak dan berkalori tinggi.

Anda mesti tak boleh tinggalkan Nasi lemak,roti canai,kuih-muih yang kalorinya memang menakutkan.Tak lupa makanan 'fast food' yang sering menjadi sajian mingguan atau bulanan.Itu belum termasuk musim perayaan dengan pelbagai aneka juadah sedap dan lazat semuanya.Tapi ramai dari kita mesti 'ignore' bahayanya kalori dalam pemakanan yang kita ambil.

Makanan segera

Takkan nak di kejarkan ke hospital akibat sakit jantung,buah pinggang baru kita nak jaga pemakanan.Ye tak?Berapa ramai rakyat Malaysia yang muda-muda dah terkena stroke,sakit jantung,darah tinggi dan pelbagai lagi penyakit kronik lain.Owh,semoga Allah melindungi kita dari penyakit merbahaya ini.



Info kalori makanan


Berapa keperluan kalori yang diperlukan setiap hari?


Keperluan kalori yang diperlukan badan mengikut jantina adalah seperti berikut:

keperluan kalori


Keperluan kalori bagi ibu menyusu dan ibu hamil sedikit berbeza ya iaitu antar 2000-2200 kalori sehari di perlukan.


Jadi bagaimana boleh mengelakkan masalah kronik di atas?

Phytocol-ST membantu menurunkan kolestrol jahat dalam salur darah.Saya ada ceritakan secara terperinci mengenai Phytocol-ST ini di sini : Phytocol-ST untuk kolestrol tinggi

Phytocol-ST


Tidak rugi jika anda mengambil supplemen ini.Insyaallah untuk mengelakkan dari penyakit merbahaya itu amatlah penting.

Cuba kira kos rawatan perubatan jika mengidap penyakit kronik ini.Owh,sangat tinggi bukan?Apalah sangat berbanding dengan pengambilan supplemen secara rutin yang boleh bantu kurangkan masalah kolestrol dan seterusnya meningkatkan kesihatan lebih baik.

Harga bagi sebotol Phytocol ini adalah RM 197.Mengandungi 120 biji yang boleh bertahan sehingga 2 bulan.Memang sangat berbaloi!

Bonus bagi sesiapa yang membuat pembelian pada bulan JUN ini sahaja,anda akan dapat free booklet mengenai Phytocol-ST ini.





Jom hadiahkan untuk diri,pasangan,mak ayah atau sesiapa sahaja yang ada sayangi.

Mencegah lebih baik dari Mengubati..

Untuk pesanan dan order boleh hubungi saya seperti berikut:



No comments:

Post a Comment