Jun 20, 2014

Resepi Enak ESP Shaklee

Ramadhan bakal menjengah lebih kurang lagi seminggu.Dah ready untuk kehadiran Ramadhan?

Ada yang bertanyakan saya,apa sahur yang enak boleh di cuba dengan ESP?

Ok saya sharekan sedikit resepi enak yang boleh anda cuba dengan ESP..

resepi enak ESP shaklee



  1. ESP + air suam
  2. ESP + fresh milk.... (susu kotak atau susu tepung)
  3. ESP + fresh milk + kurma... (rendam kurma dlm susu.. blend n shake with ESP)
  4. ESP + susu Anmum
  5. ESP + Performance Drink Shaklee + Meal Shakes Shaklee
  6. ESP + Nesvita 3in1
  7. ESP + jus twister / tropicana
  8. ESP + Ribena
  9. ESP + jus buah-buahan
10. ESP + milo / horlicks
11. ESP + sirap / bandung
12. ESP + madu + susu segar + oat + koko blend and shake
13. ESP + koko / oat
14. ESP + serbuk coklat cadbury / milo + susu HL
15. ESP + kurma + oat + susu tepung + madu
16. ESP + kurma + kismis + badam
17. ESP + Meal Shakes + milo
18. ESP + Nestle Bliss
19. ESP + Nestum + Meal Shakes + susu uht
20. ESP + Lassi buah-buahan.....


Jika ketika bersahur,anda tidak suka makan nasi atau makanan berat lain,boleh cuba resepi ESP yang saya higlightkan di atas.insyaallah dapat memberi temph kenyang lama dan bertenaga sepanjang berpuasa. Insyaallah sahur yang ringkas untuk anda dan seisi keluarga.

Saya juga ada sediakan resepi hebat untuk ibu hamil dan menyusu di sini-->Resepi enak ESP untuk ibu

Ok,jika anda berminat untuk dapatkan ESP ini untuk bekalan sepanjang Ramadhan,jangan segan-segan untuk hubungi saya.Setiap pembelian dis ertai dengan konsultasi PERCUMA dan RESEPI HEBAT ESP dari saya..

Hubungi saya seperti berikut:


Agen shaklee bangi,kajang,seri kembangan

No comments:

Post a Comment