Jan 19, 2016

Testimoni Set Diet Shaklee : Berat Turun 3 KG dalam Tempoh Sebulan

Tahun baru..azam baru..ramai berazam nak turunkan berat badan..namun jika tidak ada kesungguhan dan semangat memang kelaut nampaknya.

Alhamdulillah..hari ni saya nak berkongsi kegembiraan customer saya bulan lepas. Customer saya ni adiknya exopismate dulu..Since dia tahu saya buat business shaklee dan dia tahu shaklee ada set diet shaklee yang selamat dan tidak merbahaya untuk jangkamasa panjang dia hubungi saya.

Beratnya pada pertengahan Disember lepas adalah 70KG. Beliau pernah ambik produk Herbal*** untuk turunkan berat badan tapi tak mampu nak teruskan setiap bulan kerana harganya sedikit mahal katanya. Kesian jugak kat en suami kan..asyik tiap bulan nak keluarkan ongkos banyak katanya-)



Akhirnya beliau nekad untuk mengambil ESP,Cinch Shake, Herblax dan Omega Guard untuk membantu menurunkan berat badan beliau. 

Dan hari ni beliau berkongsi beratnya dah turun sehingga 66.6KG. 3 Kg dalam tempoh sebulan begitu banyak baginya..Alhamdulillah..itu pun dah 3,4 hari beliau cheat ambil breakfast berat dan skip pengambilan omega:-)


Alhamdulillah dengan izinNya..saya hanya perantara membantu..Insyaallah produk shaklee selamat dan berkesan. Yang penting,badan pun ringan dan sihat bertenaga nak beribadah,nak uruskan anak-anak kan..


Kebaikan Set Diet Shaklee:

1) Detox

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, baru mudah badan kita menyerap nutrien pada tahap optimum.



Herblax Shaklee berfungsi untuk detoks usus,mengatasi masalah sembelit. Sekiranya anda menyusu badan boleh mengambil Alfafa Complex sebagai penganti bagi mengelak cirit birit pada bayi.


2) Memecahkan Lemak dengan Omega Guard



OmegaGuard membantu memecahkan lemak dalam terutama di bahagian salur darah,organ. Omegaguard juga sangat bagus untuk menurunkan paras kolestrol tidak sihat dan melancarkan peredaran darah. Selain omegaguard, Lecithin juga sangat bagus di mana ia adalah “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak itu terapung di dalam darah, dan seterusnya mencegah lemak daripada melekat pada dinding membran.


3) Mengawal Selera Makan dan Membina Otot dengan Protein

 Protein sangat penting dalam proses penurunan berat badan dan ia diperlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh dan perkembangan otot, mengawal nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak

Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%. ESP dan Cinch Shake adalah protein bermutu tinggi dan tanpa GMO yang dapat membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot,mengawal nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. 

ESP



  • ESP merupakan protein yang sangat tinggi dan semulajadi (bukan protein tiruan- Non-GMO) 
  • rendah lemak. Ia dalam bentuk serbuk. 
  • indeks glasemik yang rendah dan sangat sesuai untuk pesakit kencing manis.
  • Satu-satunya produk dipasaran yang memberi jaminan mengandungi 9 asid amino yang paling penting untuk badan dan tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan secara sendirinya.


Cinch Shake: 

3 pilihan perisa enak cinch shake

  • Cinch Shake memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa santapan manis
  • Mengandungi Cinch Pro iaitu suatu campuran protin eksklusif diperkaya dengan asid amino leusina
  • Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot
  • Terdapat 24 gram protin dalam setiap sajian
  • Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  • Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  • Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  • Soya bukan GMO

Kesimpulannya, set diet shaklee ni bukan sahaja membantu menurunkan berat badan,malah membantu meningkatkan kesihatan lebih baik dimana dapat membantu membuang segala toksin dari badan, melancarkan peredaran darah,menurunkan paras kolestrol tidak sihat dan memberi tenaga.

Lagi TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE


Yang penting, untuk mendapat berat badan ideal dan cepat penurunan berat badan perlu pastikan pengambilan air masak mesti cukup 3liter, pengawalan makanan -elakkan makanan berlemak/berminyak dan senaman ringkas.

Jom kurus sihat dan cergas untuk kesihatan lebih baik supaya mudah untuk beribadah dan menjalankan urusan harian.


Sekiranya anda berminat untuk dapatkan set diet/ set kurus shaklee boleh hubungi saya seperti berikut:



No comments:

Post a Comment