Feb 25, 2015

Ubat tahan mengantuk yang bebas dadah dan sangat sedap

Petang-petang je mesti menguap panjang kat office..kekadang tak sedar boleh pulak terlelap sekejap semasa menyandar..Huish,parok beno dah mengantuk tu..Nampaknya memang kene cari ubat tahan mengantuk segera sebelum di tangkap oleh boss:-)

kalau sekali-sekala ok lagi kan..tapi kalau hari-hari menyandar seperti buaya kekenyangan,memang perlu cari ubat tahun mengantuk segera!




Anda sering mengantuk waktu petang di opis?


Atau


Sering mengantuk ketika memandu di siang hari atau memandu seorangan?


Atau


anda pelajar yang selalu suka 'stay-up' malam-malam sehingga ke subuh menyiapkan pelbagai tugasan dan projek/assigment?


Atau


Anda ibu hamil sering mengantuk dan lesu sepanjang hari??


Jika anda sering alami masalah di atas,saya cadangkan anda cubalah mengambil Cinch Energy Tea Mix ni..Pelbagai kebaikan Tea Mix ini..Paling best selepas minum pasti akan rasa segar dan kembali bertenaga.



cinch energy tea mix


Sangat istimewa teh ini kerana ia boleh bantu kekalkan tenaga.Amat sesuai di ambil pada waktu pagi menggantikan teh biasa atau kopi.




Kandungan Cinch Energy Tea Mix




Senarai kandungan bahan Cinch Energy Tea Mix


Kebiasaan teh kita minum selalunya mengandungi kaffein dan ibu-ibu hamil dan menyusu tidak di galakkan mengambil teh dengan kerap kerana boleh menyebabkan angin dalam badan.

Tapi dengan Cinch Energy Tea Mix ni anda takkan merasa angin langsung malah makin bertenaga.


Saya memang dah ambil Tea Energy ni dan rasai kelainannya..Sekarang ni kalau suami oustation atau drive balik kampung,memang saya bekalkan siap-siap tea ni.Saya bancuh siap-siap campur sedikit madu atau performance drink dan kadangkala saya beli je sebotol Tea Lipton tu dan saya masukkan 1 sachet Tea energy ni..Insyaallah takde dah suami saya menguap sepanjang perjalanan..

Ada 1 malam tu saya ingat lagi temankan dia outstation ke johor..Husband kena turun padang mengajar practical pemasangan kabel di sebuah perumahan elit kat Iskandar Johor tu..Memang dari pagi sampai ke petangla..Dengan panas terik lagi.fuhh..

Penat usah cerita memang kesian saya tengok dia..Terfikir nak balik keesokkannya so dia boleh rest dulu tapi fikirkan anak-anak nak sekolah kan,husband cakap takpelah drive jela slow-slow..

Saya nak drive tak mampu sebab dia drive 4WD manual plak tu..Then baru teringat saya ade bawak beberapa sachet tea mix ni..Terus saya campur dalam air teh lipton lemon tu..Alhamdulillah saya tengok dia langsung tak menguap masa drive tu..Amazing jugak sekejap time tu..dan baliknya siap boleh pulak mengemas kain baju tu..Alhamdulillah selamat sampai tanpa masalah;-)

saya juga nak share pengalaman Puan Maria yang telah mengambil Tea Energy mix semasa hamil..Ibu-ibu mesti taukan time pregnant seringla rasa mata kuyu je..Kadang lesu dan malas je rasa..Jom tengok video ringkas ni..Beliau juga mengambil tea istimewa ni dan alami sendiri rasa makin bertenaga selepas mengambilnya semasa hamil..




Saya sangat sarankan anda yang sering lesu,mengantuk dan kurang fokus mengambil Tea Energy Mix ni..Sangat enak di minum sejuk-sejuk..Boleh campurkannya dengan sedikit madu,minum bersama Performance Drink atau minum begitu sahaja..




Apa Manfaat Cinch Energy Tea Mix?

  1. Selamat, penggalak tenaga semula jadi.
  2. Ditambah dengan taurina - meningkatkan tenaga & ketahanan badan.
  3. Pilihan alternatif terbaik menggantikan minuman kopi, soda atau manisan untuk mengekalkan kecerdasan tubuh.
  4. Tanpa gluten, tiada perasa tiruan, pewarna & bahan pemanis.
  5. Bungkusan kecil yang mudah dibawa ke mana sahaja
Sekiranya anda ingin mencuba boleh membuat pembelian menggunakan kad kredit/kad debit anda boleh click link di bawah 




atau boleh terus order dari saya..Pasti anda akan rasai perbezaannya..


mai secawan:-)


Hubungi saya seperti berikut:






No comments:

Post a Comment