Feb 5, 2015

Kelas Langsing dan Sihat Bersama Pakar Nutrisi Shaklee

Alhamdulillah pada hari Isnin lepas, saya berpeluang hadiri kelas Diet Sihat bersama Pakar Nutrisi Shaklee yang bertauliah iaitu Puan Sarah. Kelas ni anjuran Jutawan Master Mama Cerry dan bertempat di officenya sendiri iaitu di Faizworld Training Centre , Bandar Baru Bangi Selangor.




Mula-mula berat hati jugak nak bawa 2 orang anak kecil ni ke kelas ni..Al maklum anak bujang sorang saya ni sangat aktif..Tapi saya tekad juga pergi..Incase kalau dia buat 'perangai' saya balik jela kan..Tak rugi pun mencuba..Sampai di sana,alhamdulillah senang dapat parking dan naik ke tingkat 3 kelas pun sangat mudah sebab ada lift:-) Sampai-sampai atas tu,anak bujang saya dah mula resah sebab takde mainan pun katanya..

Saya first time ke sini..Tapi saya dapat tahu kat sini ada bilik khas untuk kanak-kanak bermain..Haa..masuk je dalam bilik ni sungguh teruja tau sebab penuh dengan macam jenis mainan..Anak saya tadi dah tak ingat dah kat saya..haha..Alhamdulillah suka hati ummie:-)


Kelas ni sangat istimewa kerana saya dapat bersua muka dengan Jutawan Shaklee Master Shareeza aka Mama Cerry ini..Orangnya sangat kurus,murah senyuman dan sangat 'humble'. Juga sangat best dapat dengar sendiri sharing dari Pakar Nutrisi. Nak jadi SID berilmu mestilah kene rajin menuntut ilmu kan..Barulah boleh share pada customer dengan mudah dan yakin.




Haa..punyalah semangat nak ke kelas ni,sampai saya tertinggal HP di rumah..Aduhai,dah separuh jalan sebenarnya baru teringat tapi takpelah..so tak dapat nak ambil gambar sendiri.

Pesanan Pakar Nutrisi




Puan Sarah, Pakar Nutrisi ni share kenapa pentingnya pengambilan makanan kesihatan ni di samping beliau berpesan supaya jagalah kesihatan dari muda-muda lagi.Jangan esok-esok dah sakit dan terlantar baru sibuk nak mencari ubat..Lagi satu beliau pesan supaya elakkan stress dan jangan terlalu kuat mengejar harta dunia sampai tiada masa untuk menjaga kesihatan diri.

Seterusnya penerangan setiap produk yang membantu untuk kurus di terangkan oleh beliau secara details.Memang best produk shaklee ni sebab ia semulajadi,banyak journal dan kajian di jalankan secara terperinci dan juga produk shaklee ni mesra alam.

Juga di ingatkan untuk 'exercise',jaga pemakanan di samping mengambil supplemen sesuai untuk kesihatan.

Sesi penerangan dan soal jawab berlangsung hampir 2 jam..Bestnya kat sini anak-anak pun enjoy bermain sama-sama sambil mama-mama menuntut ilmu;-)







Best Faizland ni ada banyak kemudahan..Boleh minum free minuman-minuman shaklee seperti mealshake,cinch Shake,Mix Tea dan pelbagai vitamin lain..Dekat pantry pulak ada pencuci muka Nutrwhite boleh cuba..haa time nila nak merasa yang belum pernah rasa..hehe..


Faizworld juga menyediakan sewa tempat training kepada orang luar. Untuk sewa atau maklumat lanjut boleh hubungi details berikut:



Faizworld Training Centre
D-12-3, Block D
Paragon Point 2, Seksyen 9
Jalan Medan PB5
43650, Bandar Baru Bangi
emel : training_course@faizworld.com
Tel : 03-89289799, 0169219110



Berikan sokongan penuh anda dengan klik LIKE 



Credit gambar Faizworld Training Centre



No comments:

Post a Comment