Sep 6, 2014

Nutriferon untuk anda yang sering selsema dan demam


Anda kerap batuk dan selsema? sering mengambil paracetamol @ panadol? Hari ni saya nak share mengenai Nutriferon yang lebih baik dan selamat serta semulajadi yang amat bagus untuk kuatkan sistem immune badan.Seharusnya anda menukar tabiat telan panadol tersebut!

Apa yang best mengenai Nutriferon?

Nutriferon adalah dari sumber semulajadi iaitu mengandungi campuran biji labu,bunga sunflower,bunga kesumba dan bunga bebuas Jepun.

Nutriferon telah di cipta oleh Dr Kojima dari Jepun dan telah menjalankan penyelidikan melebihi 40 TAHUN untuk menghasilkan Nutriferon hebat ni..



Kajian berpuluh tahun malah Nutriferon telah di patenkan dan hanya boleh di dapati ekslusif di Shaklee branch sahaja.

Testimoni sendiri

Alhamdulillah,saya memang sediakan Nutriferon ni untuk persediaan jika demam atau selsema.

Saya telah mencuba sendiri dan mengambil 1 sachet nutriferon ni time selsema dan demam..Memang cepat kering selsema dan baik demam..Alhamdulillah..

Baru-baru ni husband demam panas lepas balik dari penang.Kepenatan drive dan mengajar kat sana agaknya.Balik beliau terus tidur dan saya kejutkan dan bagi beliau 1 gelas air Nutriferon ni..Alhamdulillah esok pagi dah hilang panas dan saya bekalkan 2 sachet lagi incase beliay tak larat kat opis..tapi tak terusik pun yang saya bagi ni..

Jika anak-anak selsema pun,saya masukkan sedikit dalam susu mereka dan minuman kegemaran mereka..Alhamdulillah jua cepat sembuh..

Nutriferon ni juga selamat untuk ibu hamil dan menyusu..Time-time ni memang sangat berpada-pada pengambilan ubat kan..jadi saya ambil nutriferon ni sebagai alternatif semasa tidak sihat..Kalau anak kecil saya ni selsema,cepat-cepat saya telan nutriferon ni so dapatlah juga dia hasil dari menyusu..

Semua dengan izinNya,kita berusahakan..

Saya juga ada kongsikan artikel mengenai Nutriferon sebelum ni..Anda boleh baca di sini ya:


Nutriferon
Jom dapatkan segera dari saya jika anda berminat ya..Insyaallah saya sangat rekomen kat anda untuk sediakan Nutriferon ni kat rumah..Memang boleh di gunakan seisi keluarga..

Nak beli sendiri secara online?

KLIK DI SINI===> BELI NUTRIFERON ONLINE


atau boleh hubungi saya seperti berikut:

SMS/WASSAP 016 358 9018
PM FB /FB PAGE: SUHAILA JOHAR  /IMPIANZ SHOPPE

Dapatkan secara COD di sekitar kajang,bangi,mines dan uniten
Pos laju seluruh Malaysia


1 comment: