May 23, 2014

Set Puasa Shaklee bantu ibu menyusu kekal bertenaga dan susu mantain

Salam Rejab buat semua pengunjung blog ini..Tinggal beberapa hari je lagi sebelum menjelang ramadhan.Bagi ibu-ibu dan kaum wanita yang tengah pulun duk menggantikan puasa yang lepas,saya doakan semoga di permudahkan ibadah berpuasa dan semoga kekal cergas dan bertenaga sepanjang berpuasa.

Bagi ibu-ibu menyusu berpuasa mesti rungsing susu badan drop dan menyusut kan? Jangan risau ye,Insyaallah kuatkan semangat dan azam untuk terus menyusu sepanjang berpuasa dan kekal sihat dan bertenaga.


Untuk hadapi persediaan Ramadhan nanti,ibu-ibu menyusu digalakkan untuk berpuasa sunat dahulu beberapa kali sebelum mula berpuasa untuk melatih ibu dan sebagai persediaan badan untuk berpuasa.Pastinya ini dapat bantu ibu bersedia dengan lebih baik dan badan ibu pun tidak 'shock' secara mendadak.


Sepanjang berpuasa,ibu boleh mengekalkan tenaga,mengelakkan dehidrasi dan mengekalkan kecergasan dengan set ramadhan iaitu Mighty triple gem.



Set Mighty 3 Gems untuk berpuasa



Apa istimewanya set ini?

ESP adalah soya protein Non-GMO yang sangat membantu ibu-ibu mengekalkan tenaga,membantu ibu menghasilkan pengeluaran susu dengan cepat dan seperti biasa,mengekalkan kelembapan kulit sepanjang ramadhan dan juga membekalkan semua Asid Amino yang diperlukan oleh badan.



Performance Drink adalah minuman elektrolik yang terbukti secara klinikal membantu menyokong tahap hidrasi berbanding air.Minuman ini memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk kalsium dan magnesium serta memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan stamina dan tenaga.Minuman ini digelar minuman untuk sang juara kerana ia memang banyak membantu para atlit dalam mengatasi kelesuan.

Performance Orange


Mealshake pula membekalkan keperluan 24 jenis vitamin dan zat mineral yang diperlukan oleh badan ibu.Ia amat penting untuk tenaga,meningkatkan kecergasan dan stamina.Mealshake juga amat sesuai di bancuh kepada anak-anak yang berpuasa.Rasa vanilla yang enak pasti dapat membangkit semangat anak-anak untuk bersahur dan berbuka puasa.




Testimoni Set ini

Jom kita baca pengalaman beberapa customer yang telah mencuba set ini semasa berpuasa:



Testimoni berpuasa dengan ESP


Testimoni berpuasa dengan ESP & Performance


Testimoni berpuasa dengan ESP & Performance

Testimoni berpuasa dengan Performance

Testimoni ESP,PD berpuasa



Bagi ibu-ibu dan sesiapa sahaja yang berminat untuk mencuba boleh hubungi saya untuk pesanan ye.Insyaallah set ini boleh bantu ibu tunaikan ibadah puasa dengan baik dan lancar.Juga bagus untuk minuman seisi keluarga sepanjang berpuasa nanti.


Untuk dapatkan harga ahli yang lebih jimat sehingga 30%? jom join keahlian dengan serendah RM75 sahaja-->Keahlian Shaklee


Hubungi saya jika anda berminat atau ada sebarang pertanyaan lanjut:




No comments:

Post a Comment