May 11, 2014

KURUS DENGAN SET DIET SHAKLEE

Lagi testimoni berjaya kurus dek penangan set diet shaklee..kali ni saya nak share kisah Puan Dilla Basit yang berjaya kurus dengan set diet vitamin semulajadi - Alfafa,Lecitihin dan ESP



Testimoni Lecithin,alfafa,esp


Semasa hamil anak sulong,beratnya mencecah sehingga 71kg sebelum bersalin..After bersalin,berat beliau turun kepada 67 kg..dan selepas 5 bulan mengambil set diet ini sambil menyusu bayi,berat beliau turun sehingga 58kg!!

Beliau share yang beliau makan seperti biasa sebab menyusukan bayi.TETAPI jika anda tidak menyusu bayi,perlu jaga pemakanan dan jika sertakan exercise sangat cepat penurunan boleh berlaku.

CARA PENGAMBILAN SET DIET:

BREAKFAST: Minum segelas ESP dengan apa jua minuman favourite anda kecuali TEH,KOPI,NESCAFFE @ APA JUA MINUMAN BERKAFEIN.

after LUNCH : ambil 2/3 biji lecthin dan 3 biji alfafa

after DINNER: ambil 2/3 biji lecithin dan 3 biji alfafa


Bestkan dapat turun berat badan ni..Segalanya tidak mustahil jika anda inginkannya.walau anda ibu menyusu,anda tetap boleh kelihatan menawan dan kurus dengan set ini. Set ini selamat di ambil oleh ibu-ibu menyusu.

Lagi Testimoni set kurus dengan set diet shaklee di sini --> Rahsia kurus dan menawan dengan shaklee

Set diet shaklee pastinya selamat dan berkesan kerana ia bebas dari BAHAN PENGAWET,TIADA PEWARNA DAN BAHAN-BAHAN KIMIA.

Approved dari KKM dan Halal.

Berminat untuk mencuba set ini? Hubungi saya segera seperti berikut ATAU anda boleh membuat pembelian sendiri di sini: PEMBELIAN SET KURUS SHAKLEE





No comments:

Post a Comment