Sep 30, 2013

Vitamin E Shaklee untuk kecantikan kulit

Vitamin E memang sinonim dengan vitamin kecantikan.Bagi wanita memang ramai yang berminat untuk dapatkan vitamin E untuk nampak lebih cantik dan muka berseri.

Namun awas,anda juga perlu berhati-hati dengan pengambilan vitamin E ni..Pelbagai jenama vitamin E ini berada di pasaran. Pastikan anda memilih vitamin yang semulajadi, dihasilkan dari jenis  d-alpha tocopherol (jenis vitamin e yang paling aktif dan power ) dan dilengkapi selenium adalah pilihan vitamin e yang terbaik.

Pada label botol vitamin E, ada dua kod akan terpapar iaitu  sama ada ia ada 'd' atau 'l'. 
Bagi yang bertulis label 'd' ia bermaksud dari sumber asli manakala 'l' adalah dari sumber tiruan atau mengandungi bahan kimia.

Untuk lebih mudah,anda pilihlah vitamin yang di proses secara semulajadi dan selamat.pilihlah vitamin E shaklee yang terbukti di pasaran dan telah di luluskan oleh Kementerian kesihatan Malaysia (KKM) serta mendapat kelulusan HALAL JAKIM.

 


Vitamin E Shaklee diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum (yang kaya dengan Vitamin E), dihasilkan dari jenis d-alpha tocopherol dan digabungkan dengan 8 jenis vitamin e yang lain (alpha, beta, gamma, delta). Setiap kapsul Vitamin E Shaklee mengandungi 400IU. 


Ia juga mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap vitamin e, memelihara membran sel2, sel darah merah dan tisu otot. Selain itu, ia juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.


Pelbagai khasiat Vitamin E :






Vitamin E bukan sahaja untuk kecantikan semata-mata..Malahan anda boleh medapat banyak manfaat dan bonus dengan pengambilan vitamin ini..

Vitamin ini juga membuatkan kulit anda lebih muda dan glowing.
Bagus untuk mengurangkan parut di badan dan muka

Melindungi jantung dengan pengambilan 800IU sehari. Ia melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolesterol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platlet darah melekat pada dinding arteri, menghalang anemia, penyakit jantung dan lain2.

Membantu meningkatkan kesuburan. Kajian pada tahun 1924 mendapati vitamin e mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin e sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka. sekaligus meningkatkan peluang kepada yang ingin mendapatkan zuriat.

Menghalang risiko penyakit Alzheimer dengan pengambilan sekurang-kurangnya 400IU sehari. 


jom kita baca apa kata pengguna yang telah mengambil vitamin ini.. 





Vitamin E yang di ambil bersama ESP untuk kesan lebih baik dalam kecantikan







MASKER dengan VITAMIN E

Selain dari pengambilan setiap hari,vitamin E ni jugak boleh buat masker tau..

Caranya sangat mudah..cucuk 1 biji capsule vitamin E menggunakan jarum dan sapu ke seluruh muka..Seeloknya di lakukan sebelum tidur.



Harga 1 botol hanyalah RM 149 untuk 120 biji..Ia boleh bertahan sehingga 4 bulan tau..Namun jika anda ingin harga LEBIH JIMAT,boleh PM saya ok.


Kecantikan dalaman kecantikan luaran untuk wanita {。^◕‿◕^。}

PM/SMS: 016 358 9018
FB: impianz shoppe
COD : Sungai Ramal Kajang,Bandar Baru Bangi,Uniten,Mines
Pos laju ke seluruh Malaysia (rm 10 Sahaja untuk kos pos laju)







No comments:

Post a Comment