Sep 10, 2013

Jatuh cinta dengan Set Bajet Kurus Shaklee

Syawal dah berlalu..pejam celik cepat betul masa berlalu...Bestkan makan-makan time raya..jumpa sedara-mara,kawan-kawan lama..tambah pulak open house merata-rata...

Amacam lepas raya?mantain ke berat badan?or ada yang pening naik berkilo-kilo sepanjang syawal lepas..Al maklum open house hampir setiap hujung minggu ada..bukan 1,malah sampai 4 sekaligus sehari..fuhh..senak perut2 tau..hehe..alhamdulillah..rezeki jangan di tolakkan?:-)

Jangan susah hati ye kalau berat dah naik..Insyaallah kawal balik jadual pemakanan..dan bolehla ambik supplemen untuk bantu kekalkan balik diet dan kuruskan balik badan yang dah naik..

Saya nak share set bajet kurus untuk anda semua..Insyaallah dengan harga bawah RM 100 dan semua mampu milik..PASTI anda boleh senyum ceria semula..

Set bajet ini terdiri daripada Alfafa Complex dan Lecithin..



Jom berkenalan dulu dengan 2 set vitamin diet ni..

Alfafa Complex

- Ada 2 botol - 330 biji dan 700 biji.

Alfafa Complex amat diperlukan oleh badan untuk detoks dahulu..Maksudnya sebelum vitamin2 lain or makanan2 lain kita makan,elok badan kita detoks dulu..cuci dulu mana patutla kan..barula zat-zat boleh serap dengan baik dalam badan kita..

Alfafa sangat kaya dengan vitamin dan mineral.Ia mengandungi vitamin B,C,E dan K dalam jumlah yang seimbang.Juga Mengandungi mineral Kalsium, Magnesium, Kalium, Fosforus dan Zat Besi. 

Alfafa juga di gelar 'father of food' yang sangat kaya dengan nutrisi dan pelbagai manfaat untuk badan.
  
Pelbagai Fungsi Alfafa Complex:

Saya dah pernah ceritakan pelbagai fungsi alfafa sebelum ni..boleh refer kat sini k:--> KHASIAT ALFAFA COMPLEX

Alfafa juga boleh di campur dengan madu jika anda tak suka telan..hanya larutkan dalam segelas air suam bersama madu atau boleh di campur dengan teh kosong suam..

Lecithin 


Lecithin juga dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan ‘melekat pada lemak’….dalam kata ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu ‘terapung’ dalam darah…dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membran..

Antara kelebihan lecithin adalah:

-
Membersih dan melicin saluran darah


- Sebagai pengemulsi lemak semulajadi dalam salur darah  yang power! 

- Mengawal penggumpalan platlet darah.

- Menggalakkan metabolisma lemak.

- Mencairkan lemak – turunkan paras kolesterol.

- Mengelakkan nyanyuk / penyakit alzhimer


- Mencergas dan mencerdaskan otak, bagus untuk kanak-kanak dan juga pelajar

- Menggalakkan penyerapan vitamin ADEK. 


Pelbagai testimoni yang telah di ambil oleh customer sebelum ni:










Jika anda berminat untuk dapatkan set bajet pelangsingan ni..boleh hubungi saya dengan segera..Harga sangat JIMAT dan berpatutan.Anda juga boleh nikmati bentuk badan menarik dan pasti untuk kehidupan lebih sihat dan kekal bertenaga..

Hubungi saya Shaklee Independent Distributor 
ID 889 806


COD area Sungai Ramal Kajang,Bangi,Uniten dan Mines
Pos laju ke seluruh Malysia





No comments:

Post a Comment