Sep 13, 2013

Promosi CoQHealth - Bagus untuk Kesihatan Jantung

Malaysia amat terkenal dengan peratusan tertinggi pesakit jantung dan kolestrol.Dengan gaya hidup kurang sihat dan amalan pemakanan kurang seimbang,penyakit jantung,kolestrol,diabetes dan darah tinggi makin meningkat dan membimbangkan.


Bulan September ni Shaklee mengadakan promosi untuk Vitamin Sihat Jantung..iaitu CoQHealth Plus..Vitamin ini telah dilancarkan pada Jun lepas dan mendapat sambutan yang baik dari pengguna.Pelbagai manfaat dari vitamin ini yang khusus kepada mereka yang mempunyai masalah jantung, masalah kolestrol, tekanan darah tinggi atau  kepada mereka yang ingin mencegah masalah ini daripada peringkat awal lagi.




Jom kenali apa itu CoQHealth..

 Coenzim Q10 merupakan zat makanan larut yang hadir semulajadi dalam sel tubuh badan kita untuk berfungsi dengan baik. Dan ia banyak ditemui dalam organ yang bekerja keras seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankreas berfungsi.


Kenapa kita perlukan CoQ10?
  • Masalah tekanan,penyakit dan toksin daripada persekitaran mengurangkan jumlah CoQ10.
  • Jumlah CoQ10 dalam makanan harian tidak cukup (kurang daripada 10mg /hari)
  • Semakin umur meningkat tahap CoQ10 dalam badan kita menurun.
  • Untuk mendapatkan 28mg CoQ10 harian kita perlukan 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli.


Kandungan CoQHealth:

CoQHealth™ Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan
Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.




Pelbagai kebaikan lain juga boleh di dapati dari CoQHealth ni..Selain bagus untuk kesihatan jantung,ia juga dapat membantu mengalakkan tekanan darah ke paras normal,melawan keletihan kepada yang sering sibuk,meningkatkan prestasi dan stamina dan mengoksimumkan tenaga serta juga bagus untuk perkembangan otak.


Testimoni Pengguna CoQHealth





Harga bagi sebotol coQHealth adalah RM 124.Jika nak dibandingkan dengan kos rawatan jantung dan juga penyakit-penyakit lain,rasanya sangatla berbaloi dengan harga ini dan juga dapat merasa nikmat kesihatan lebih baik.Saya sangat syorkan vitamin ini buat anda di luar sana.Dengan penghasilan yang sangat teliti sudah pasti vitamin shaklee bebas dari racun,campuran bahan kimia,bahan perisa atau pewarna.Pilihlah yang semulajadi yang lebih baik untuk kesihatan diri dan keluarga.

So,jangan lepaskan peluang..Nikmat kesihatan tidak ternilai dengan wang ringgit..Sebarang pertanyaan atau untuk mendapatkan harga lebih JIMAT,Hubungi saya segera seperti maklumat di bawah:


COD Area : Sungai Ramal Kajang,bangi,Uniten,Mines Seri Kembangan
Pos Laju ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment