Sep 26, 2014

Berhenti merokok dengan vivix

Rokok adalah musuh utama dalam diri dan sangat merbahaya untuk kesihatan.Namun pelbagai kempen telah dilaksanakan oleh kerajaan dan harga rokok naik saban tahun,namun masalah merokok masih berleluasa dan seolah tidak memberi kesan pun kepada perokok



Hari ni saya nak share supplemen yang dapat bantu perokok kat luar sana.Mungkin anda,suami anda,abang anda,ayah anda atau adik anda sendiri yang merokok boleh mencuba supplemen ini dan merasa kesannya sendiri.Ia adalah vivix yang dapat bantu mengurangkan jumlah pengambilan rokok pada permulaan dan akhirnya dapat berhenti akhirnya..insyaallah






Testimoni VIVIX ke atas perokok

hilangkan merokok dengan vivix



vivix untuk perokok

vivix untuk perokok



Bagaimana vivix boleh membantu perokok berhenti merokok?

Vivix adalah antioksidan yang tinggi yang dapat membantu dengan memulihkan DNA dengan cara membuang nikotin pada tahap sel-sel DNA dan apabila sel-sel DNA sudah pulih secara automatik ia akan menolak bahan asing nikotin dari tubuh perokok.

DI ingatkan,vivix shaklee TIDAK mengandungi unsur-unsur dadah atau bahan kimia yang merbahaya dan ia BUKAN pengganti kepada nikotin.TETAPI ia adalah terapi untuk membunag nikotin dari tubuh manusia.

Sebagai bonus Vivix Shaklee juga akan meningkatkan pretasi jantung dan kadar metabolisma perokok. Ini kerana Vivix akan menyebabkan sel-sel menjadi aktif menghasilkan tenaga. Jantung dapat berfungsi dengan baik.

Lagi KEBAIKAN VIVIX yang boleh anda baca di sini: vivix untuk kesihatan menyeluruh

manfaat vivix


Sayangilah suami,anak,abang,adik atau diri anda sendiri.Rokok memang boleh menghancurkan diri malah menyebabkan kesengsaraan dan memberi kesan buruk kepada diri sendiri dan orang lain.

Berapa harga 1 botol vivix?

1 botol vivix adalah RM470 untuk penggunaan selama 2 bulan. MAHAL???
Ok cuba kira pula harga 1 kotak rokok.

contoh 1 kotak rokok RM12 x 30 hari = RM 360
kos untuk 2 bulan = RM 360 X 2 = RM 720

lagi mahal harga rokok dari vivix bukan?

Saya sangat sarankan vivix ini untuk anda yang merokok.TOLONGLAH BERHENTI!! SAYANGILAH diri sendiri,isteri dan keluarga anda sendiri.

tiada faedah pun hisap rokok ni..baik telan vivix ni..malah kesihatan pun makin baik..

Tak mampu nak bayar harga di atas?

Hubungi saya untuk ketahui cara mendapatkan harga lebih jimat dan murah dari pasaran,


Hubungi saya untuk konsultasi dan juga pesanan:

Suhaila Johar
ID 889 806
SMS/whatsapp: 016 358 9018
FB:Suhaila Johar /FB page : Impianz Shoppe

No comments:

Post a Comment