Aug 15, 2014

Period kembali teratur selepas mengambil GLA COMPLEX

Hari ni saya nak share testimoni seorang pengguna yang telah mengambil GLA COMPLEX untuk perbetulkan kitaran haid nya.Beliau telah period secara berterusan selama 4 bulan lamanya dan mula mengambil GLA ini selama sebulan.

Alhamdulillah dengan izinNya,periodnya telah stop dan kembali stabil semula..


Testimoni GLA complex untuk masalah period tidak teratur




Alhamdulillah..tak salah mencubakan..

Sempena promosi GLA Complex bulan ni,saya cadangkan jika anda juga mengalami masalah period tidak teratur atau masalah hormon,bercadang untuk tingkatkan kesuburan dan ingin hamil lagi,ambilla peluang hebat ini..

Promosi belian hebat - beli 6 botol percuma 1 masih berlangsung sehingga akhir bulan ni..Saya ada kongsikan kebaikan GLA Complex ini di entry sebelum ni..Anda semua boleh rujuk semula di sini ya:


Kebaikan GLA complex


Pelbagai juga testimoni GLA boleh anda baca di sini..Pelbagai pengalaman dan cerita yang telah berjaya hamil,atasi masalah hormon,masalah cyst dan pelbagai lagi dengan GLA COMPLEX..



Jom order segera untuk promosi hebat bulan ini..

Hubungi saya untuk order dan juga konsultasi makan percuma khas untuk customer saya sahaja..


Hubungi:

whatsapp  : 016 358 9018 (sue)
Instagram: vitaminsemulajadicorner





1 comment: