Jul 14, 2014

Kebaikan dan faedah GLA Complex Shaklee

Hari ni saya nak share kebaikan GLA Complex yang amat istimewa dan sangat penting untuk kesihatan kita.Kebanyakan GLA yang tersedia di pasaran di hasilkan dari Evening Primerose Oil (EPO).


Apa itu GLA Complex?

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. 

Keistimewaan GLA Complex berbanding EPO di pasaran

Perbezaan dengan yang di pasaran adalah ia di ekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2x ganda GLA dalam EPO.Borage juga adalah 3x ganda lebih bioavailabiliti dan 3x lebih berkesan dari EPO.Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang di tanam secara organik di kawasan Saskatchewan.

Setiap kapsul juga mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ia adalah sumber terbaik omega-6.Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.


Kebaikan GLA Complex


GLA Complex pastinya sangat di gemari oleh kaum wanita kerana ia dapat Melegakan PMS,membantu menangani menupous,meningkatkan kesuburan malah untuk kecantikan juga ia membuatkan kulit makin berseri-seri dan sihat.




Manfaat GLA Complex


Sekiranya anda mengalami masalah inflamasi kulit,ekzema,alergi,gatal-gatal,kulit kering,kurap,bintik penuaan dan pelbagai lagi masalah pada kulit,cubalah ambil 2 biji GLA ini setiap hari.

GLA juga mampu merawat masalah rambut gugur dan memperbaiki rambut kering.

Dalam penghasilan dan untuk pengurusan berat badan,GLA menghalang penambahan berat badan secara berkesan,memberi tone pada kulit dan otot untuk bentuk badan yang menawan.

GLA bukan sahaja untuk wanita

Ramai dari kita salah anggap yang GLA hanya untuk wanita sahaja.Sebenarnya GLA sama penting seperti asid amino yang mana ia tidak di hasilkan oleh manusia,ianya hanya diperolehi dari makanan.

Ia boleh di ambil oleh kanak-kanak 7 tahun ke atas,remaja,wanita dan lelaki dewasa dan juga selepas menopaus dan andropause( menopouse lelaki).


Harga untuk 1 botol GLA complex ini hanyalah RM92.50 dan mengandungi 60 biji.

sekiranya anda berminat untuk dapatkan GLA complex ini boleh hubungi saya untuk tawaran istimewa atau boleh membuat pembelian sendiri menggunakan kad kredit/debit anda di sini:

Pembelian GLA Complex Shaklee


Hubungi saya untuk order dan konsultasi makan vitamin ini.






No comments:

Post a Comment