Aug 18, 2014

Penawar bawang putih rendahkan kolestrol dan tekanan darah tinggi




Bawang putih telah dikenal pasti dapat memecahkan kolesterol yang menyekat perjalanan darah pada salur darah. Kolesterol inilah yang menjadi punca penyakit darah tinggi. Bawang putih atau Allium sativum nama sainsnya juga membantu menyegarkan pernafasan sekalipun di tempat yang banyak karbon monoksida (asap kenderaan). 


Sayuran ini juga dapat menghindarkan seseorang daripada diserang kanser kerana kandungan mineralnya membantutkan ketumbuhan tumor dalam tubuh manusia. Di Korea contohnya, peratus pengidap darah tinggi begitu rendah sekali dan ini dikaitkan dengan amalan menjadikan bawang putih sebagai ulam setiap kali mereka makan.


Ada orang tak mampu nak telan bawang putih ni kan? bau busuk dan pahit menyebabkan ramai tak sanggup nak telan..


apa kata cubalah garlic complex iaitu pil bawang putih yang amat bagus untuk tingkatkan antibodi dan melancarkan peredaran darah ini..Saya pernah kongsi kebaikan pil garlic ini di sini







Tiada lagi bau bawang putih yang busuk tau..cumanya anda akan sedikit kerap membuang angin selepas mengambil pil ini..tetapi jangan risau kerana ia amat bagus untuk membuang angin dari badan dan melancarkan peredaran darah.


Berminat untuk dapatkan pil garlic ini?


Hubungi saya untuk order dan konsultasi makan ya..




1 comment:

  1. Wah byknye manfaat bwg putih...Kene cuba lah garlic shaklee ni..

    ReplyDelete