Aug 10, 2014

Hamil dengan set kesuburan bajet shaklee

Pasangan berumahtangga mesti impikan untuk memiliki cahayamata sendiri selepas berumahtangga..Namun,ada yang bertahun-tahun kahwin Allah uji dengan cahayamata ini..

Ada macam-macam punca tidak subur ni..Ada yang masalah gemuk,masalah fibroid/cyst,masalah sperma yang tidak subur dan pelbagai lagi..Berjumpalah dengan doktor untuk pemeriksaan kesihatan untuk mengetahui punca sebenar masalah kesuburan ini..

Si suami juga boleh membuat ujian pemeriksaan sperma untuk mengetahui samaada telur sperma berkualiti atau berfungsi dengan baik atau sebaliknya.

Manakala si isteri pula boleh membuat pemeriksaan ke atas ovari atau tiub fallopio dan mengesan jika ada sebarang masalah di bahagian peranakan.

Faktor kurang kesuburan juga adalah disebabkan masalah berat badan berlebihan..hati-hati ya jika anda dan pasangan ada masalah ni..anda boleh mencuba set diet ini dulu untuk mendapat berat ideal..


Hari ini saya nak share pengalaman seorang customer yang berjaya hamil setelah mencuba set bajet kesuburan shaklee..saya faham ada yang tak mampu untuk keluar beratus-ratus ringgit untuk supplemen ni..tapi dengan tekad dan kemahuan dirinya untuk mencuba,Alhamdulillah berjaya hamil dengan izinNya.

Allah suruh kita berusahakan..di sebalik kesusahan insyaallah ada kesenangan..

Pelbagai tips untuk mudah hamil saya ada kongsikan sebelum ini untuk anda dan pasangan boleh amalkan ya..


Testimoni set bajet kesuburan shaklee


Set bajet kesuburan shaklee adalah GLA COMPLEX dan ZINC COMPLEX

Set bajet ini amatlah berpatutan dan boleh di makan oleh suami dan isteri..GLA COMPLEX boleh di ambil oleh isteri manakala ZINK COMPLEX boleh di ambil oleh suami..

Manfaat SET KESUBURAN ini:

GLA Complex membantu memperbetulkan kitaran hormon dalam badan.Sekiranya isteri mengalami masalah period tidak stabil atau kitaran tidak tetap setiap bulan boleh mengambil GLA Complex ini.

Sekiranya isteri mengalami masalah senggugut atau period pain setiap bulan juga patut mengambil GLA Complex ni..Sangatlah bagus GLA ni berbanding EPO kerana ia mengandungi gabungan borage,minyak sunflower dan juga vitamin E yang asli.

Pelbagai lagi manfaat GLA Complex yang boleh anda baca di sini ya: Kebaikan GLA COMPLEX

ZINK Complex pula perlu di makan oleh si suami.Zink amat membantu untuk meningkatkan kualiti sperma dengan lebih baik.Pengambilan zink untuk jangka panjang boleh meningkatkan dan memperbaiki kemampuan seks lelaki dan meninggikan kiraan sperma.Zink yang secukupnya penting untuk untuk keupayaan seks yang bertenaga.

Zink juga amat bagus untuk kesihatan prostat.Ia melindungi kesihatan prostat,memperbaiki dan mngurangkan pembengkakan prostat sehingga 70% sekiranya di ambil setiap hari.


Set bajet ini sangatlah berbaloi dan mampu di miliki oleh pasangan suami isteri..Berikhtiar dan berusaha dengan supplemen semulajadi ini,insyaallah ramai dah merasa kesan baiknya.

Saya juga ada share mengenai makanan yang bagus untuk kesuburan dan set penuh kesuburan di sini:



Ok,jangan malu dan segan ya..Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut dan untuk order set ini..Insyaallah semoga Allah memberi keizinan dan murahkan rezeki untuk miliki cahaya mata..Oh ya! bulan ini ada promosi istimewa untuk GLA COMPLEX tau..memang patut sangat isteri-isteri grab promosi ini dan dapatkan khasiatnya:-)

Untuk order:

sms/wasap 016 358 9018 (Sue)
PM FB Suhaila Johar / FB page : Impianz Shoppe
sufiyah44@gmail.com





3 comments:

  1. Jom ikhtiar dgn set kesuburan shaklee. Dgn izin allah jg rezeki dpt zuriat insyaallah.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...dgn izinNya...jgn cepat putus asa...terbaiklah shaklee!!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..tak salah mencuba..mana tau Allah perkenankan usaha kita dengan Shaklee :)

    ReplyDelete