May 11, 2014

Set slimming bajet: Lecithin dan Alfafa Complex Shaklee

Hari raya bakal menjelang tak lama lagi..Sebelum raya,ingat perlu puasa dahulu!hehe..

Nak dekat raya ni,mesti ramai dah sibuk menempah baju raya..Mesti ada yang terkejut,perut makin boroi,baju makin ketat.Ukuran dah berubah!Walaupun sibuk dengan persiapan raya,anda masih lagi sempat untuk kuruskan badan.Masih belum terlambat untuk diet dan tampak langsing di hari lebaran nanti.

Dengan set slimming bajet shaklee,anda masih mampu untuk kekal langsing dan bergaya anggun jelita.Masih belum terlambat untuk mencuba set slimming bajet shaklee ni..


SET DIET SHAKLEE



Alfafa complex untuk detoks

Alfafa complex adalah sejenis tumbuhan herba yang membantu untuk mengeluarkan segala toksik dari badan.Proses ini di kenali sebagai 'DETOKS'.

Detoks adalah proses mengeluarkan segala lemak,lendir dan toksin dari badan melalui pembuangan air besar.Apabila segala lemak terkumpul dah keluar,jadi apabila kita mengambil supplemen atau makanan tambahan,barulah nutrien akan mudah menyerap dan badan dapat mengoptimumkan zat berkenaan.

Selain Alfafa complex,anda juga boleh detoks dengan mengambil HERBLAX.

Lecithin untuk memecahkan lemak

Lecithin bertindak sebagai "pengemulsi semulajadi" di mana ia berfungsi untuk memecahkan lemak.Apa yang kita makan,lemak-lemak berkenaan akan terapung dalam darah dan mencegah dari melekat di dinding-dinding membrane.


Jom order segera untuk nikmati potongan menawan lebaran nanti.Untuk kesan optimum,pastikan anda mengambil makanan seimbang,membuat exercise dan juga minum air kosong 2-3 liter sehari

Hubungi saya seperti berikut untuk order dan konsultasi cara makan:-)








No comments:

Post a Comment