Aug 20, 2018

Testimoni Vivix untuk Pesakit Diabetes : Bacaan Gula Dah Turun Malah Tidak Perlu Cucuk Insulin Lagi

Vivix adalah tonik resveratrol yang sangat baik untuk pesakit diabetesVivix adalah suplemen berbentuk cecair yang mempunyai 10 kali ganda kandungan Resveratrol di dalamnya.




Vivix sangat baik untuk pesakit diabetes kerana membantu mengawal paras gula dalam darah. Ia juga memberi tenaga berpanjangan dan membantu pesakit diabetes yang mempunyai komplikasi luka untuk cepat baik.



Bagaimana Vivix membantu pesakit kencing manis? 


-  melindungi dan membaiki sel yang rosak. Pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan Kencing Manis / Diabetes yang disebabkan oleh kerosakan gen.
- Kandungan Polifenol yang terkandung dalam Anggur Muscadine di dalam Vivix akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis / Diabetes.
- Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.

- Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.


Hari ni saya nak share beberapa testimoni pengguna vivix yang menghidap masalah gula dalam darah tinggi ni dan alhamdulillah selepas pengambilan vivix, kesihatan semakin baik.


Jom baca kisah Testimoni di bawah..


Kisah 1 : Perkongsian cerita Puan Manja : BAPA MERTUA TIDAK PERLU CUCUK INSULIN LAGI

=====================

Kisahnya,bapa mertua ni ada penyakit kencing manis. Tahap gula yg tinggi. Tapi tak pernah nak berpantang makan dan.sebagainya.Nak dijadikan cerita,satu haritu dia buat kerja2 dekat luar rumah. Kaki terpijak paku berkarat. Kaki jadi luka dan tak baik2. Bernanah dan berdarah berterusan keluar.

Jadi nak solat pun susah. Kesian dgn.keadaan kaki dia yg tak baik2 tu...dan takut kena potong. Akhirnya akk perkenalkan vivix pada abah.mula2 memang susah nak ambik. Rasa macam tak percaya. Semasa ada promo vivix,dia beli dan join member.

Bila 1-2 botol minum,dia rasa badan ada panas2 dan gatal2 tapi tetap teruskan. Bila dah ambik sehingga 5botol..

doktor sahkan abah dah tak perlu insulin.

Kaki pun bertambah baik dan luka semakin kering dan tak bernanah lagi

Bila abah teruskan pengambilan vivix yg ke 6 botol,keadaan dia semakin baik dan dah boleh solat dan berjalan seperti.sediakala.

Dengan pengambilan 2 kali sehari abah dah boleh berjalan dengan baik.

Alhamdulillah.



Kisah 2 : Perkongsian Puan Fazillah : BACAAN GULA DALAM DARAH MAK TURUN DARI 17 ke 5 


=======================

Sebagai seorang anak risau amat sangat bila doktor syorkan mak saya untuk mengambil suntikan insulin sendiri dirumah instead of makan ubat sahaja untuk control sugar reading mak.

Bila Mak bagitau pasal apa yang doktor syorkan dan nampak jelas mak tak selesa dengan suntikan itu.Susah kan nak kemana2 perli bawa pen-cucuk itu kesana sini.Melihat kerisauan Mak,saya terus belikan sebotol Vivix untuk jadikan ikhtiar disamping control pemakanan Mak(tukar beras,tukar gula dirumah) dan gaya hidup lebih sihat.

Alhamdulillah mak setuju nak minum Vivix setiap hari sesudu sebelum tidur.Dan amazingly result untuk next appointment sangat memeranjatkan.Even doktor sendiri terkejut dan bagitahu tidak perlu ambil suntikan dirumah.Just teruskan apa yang Mak sedang lakukan sekarang.

Kini masih meneruskan rutin pemeriksaan dan result setelah mengamalkan Vivix dengan konsisten selalu cantik dan tidak seperti dulu lagi.Dan sayalah insan paling gembira melihat Mak kembali aktif dan sihat sediakala.Alhamdulillah



Kisah 3 : Perkongsian cerita oleh Puan Irni : DOS INSULIN MAK BERKURANG LEPAS AMBIK VIVIX

====================

Mak saya dah lama ada kencing manis. Mula2 mak kena makan ubat je. Sampai satu tahap, makan ubat pun tak boleh nak turunkan gula dalam darah. 

Nak tak nak, TERPAKSA cucuk insulin untuk turunkan gula. Maka bermula lah episod mak kena cucuk insulin.

Sebelum makan, nak kena cucuk dulu, setengah jam kemudian baru boleh makan. Bayangkan lah kalau kita sendiri tiap2 hari nak kena cucuk, seksa tak?

Kesan ketara lepas mak ambik Vivix:

  • Tiada lagi protein dalam air kencing
  • Dos insulin turun dari 20 lebih kepada 6-8
  • Dulu bulan puasa kena cucuk 2x, sekarang doktor suruh cucuk sekali je
  • Masa mak berhenti Vivix kejap, naik kudis kat tempat cucuk insulin. Bila makan Vivix, cepat sangat kering kudis
  • Mak lebih bertenaga menjalani kehidupan seharian yg aktif
  • Kulit mak nampak makin cantik


Memang berbaloi sangat kami adik beradik belikan Vivix untuk mak. Alhamdulillah, terima kasih Allah.



Kisah 4: Perkongsian Testimoni oleh Puan Ija  - BACAAN GULA DALAM DARAH MAK MERTUA TURUN DARI 16mmol/L ke 5.8 mmol/L
=================

Kisahnya mak ke klinik untuk check benda lain tapi dah alang-alang ke klinik mak mintak doktor check bacaan gula dalam darah.

Bila doktor bagitau bacaan berapa, mak terkejut. Anak-anak pun mula risau. Masa tu bacaan gula dalam darah 16 mmol/L. tinggi tu. 

doktor bagi ubat. mak tak berapa suka makan ubat sebab takmau bergantung pada ubat selamanya. tapi kami pujuk mak untuk permulaan ni makan jugak ubat.

Dalam masa yang sama, suami dan saya tekad bagi suplemen Vivix pada mak. Pujuk mak minum setiap hari. Selain vivix kami bagi mak minum ESP jugak. Pagi-pagi mak minum ESP campur dengan oat. 

selain tu, dari segi pemakanan pun mak kawal jugak. Gula putih mak tak ambik dah.

Setiap kali jumpa doktor, bacaan gula mak ada penurunan.

dan lepas 3 bulan konsisten amalkan VIVIX dan ESP dan tukar pada pemakanan yang lebih sihat, bacaan gula dalam darah mak dah turun ke paras normal iaitu dari 16 mmol/L ke 5.8 mmol/L. 

Alhamdulillah, mak dah mampu tersenyum. kami pun happy.


--------------------------------------------

Alhamdulillah syukur, ikhtiar dengan pengambilan vivix, semakin ramai pesakit diabetes semakin bertambah baik tahap kesihatan. 

Bagi yang masih belum mencuba tonik vivix , jangan risau kerana Vivix bukan ubat yang merbahaya. Ia adalah suplemen Resveratrol daripada Ramuan bahan botani semulajadi yang sangat baik untuk kesihatan menjadi lebih baik.




Dapatkan Promosi Jimat Vivix sepanjang bulan ini.

Beli 6 botol Percuma 1 @ Beli 2 botol Diskaun 5%, Dapat lagi PERCUMA Keahlian Shaklee, PERCUMA pos penghantaran ke Seluruh Malaysia dan Cashback Tunai.


Promosi vivix shaklee


Untuk info lanjut dan berminat untuk dapatkan promosi ini boleh klik di SINI

atau boleh hubungi saya seperti berikut:














No comments:

Post a Comment