Dec 29, 2016

Pernah Habis RM12K Setahun untuk Rawatan,akhirnya Kembali Sihat selepas mengambil Vivix

Kos pembedahan dan rawatan bagi sesuatu penyakit sekarang ni bukan sedikit..ada yang mencecah puluhan ribuan ringgit. Lagi2 penyakit kronik seperti kanser,sakit jantung dll..Allahuakbar,moga Allah lindungi diri kita daripada penyakit merbahaya ini.


Saya pernah bertanya pada kakak ipar yang pernah mengambil rawatan kimoterapi untuk penyakit kansernya, habis hampir belasan ribu ringgit untuk rawatan kimoterapi,wad dan lain-lain. Alhamdulillah beliau ada kesedaran untuk mencarum insurans awal, dapatla cover semuanya.

Kesihatan memang tak ternilai harganya..1 amanah berat utk kita jaga dan semuanya bermula dengan pemakanan harian kita.

Camna nak jaga kesihatan ni? Kene tunggu sakit baru nak cari ubat? Ade orang cakap ah tak sakit kenapa nak sibuk2 makan vitamin kan? Tahu tak kakak ipar saya ni tetiba je dapat serangan kanser limphoma..Beliau sendiri pun tak sangka dapat penyakit ni..Lagi-lagi takde sejarah ahli keluarga pun yang pernah menghidap penyakit ni.

First time di maklumkan ia adalah sel kanser. Terduduk. Saya faham perasaan beliau. Mak abah dan seluruh ahli keluarga berikan sokongan, nasihat dan dorongan untuk beliau.

Pemakanan kita hari ni tak sama macam dulu. Ayam dah banyak inject,sayur pun dah disembur dengan racun, makanan segera dan fast food dh jd macam habit..so sangatlah penting utk kita jaga dan protect diri dgn makanan tambahan /suplemen Utk bantu lindungi diri kita.

Vivix Suplemen Terbaik untuk Kesihatan Menyeluruh

Salah satu suplemen yg sangat baik untuk penjagaan kesihatan adalah VIVIX.

Bahan utamanya daripada ramuan semulajadi


Yg ada masalah kesihatan atau nak mantain kesihatan terbaik saya cadangkan Utk mengambil vivix ni.

  • Vivix ni KAYA dengan Resveratrol.

Resveratrol ni adalah ahli kumpulan sebatian tumbuhan yang dikenali sebagai polifenol. Sebatian ini mempunyai ciri-ciri antioksidan, melindungi tubuh daripada jenis kerosakan dikaitkan dengan peningkatan risiko untuk keadaan seperti kanser dan penyakit jantung.

  • Resveratrol ni terbukti dapat membantu menambah baik kesihatan dan menjadi penawar bagi penyakit2 kritikal seperti sakit jantung,diabetes,kanser dll


  • Kandungan VIVIX terdiri daripada Polyganum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberri Eropah dan Lobak Ungu. Berbanding anggur merah biasa, Anggur Muscadine ditanam tanpa penyemburan serangga perosak kerana sifat ketahanannya yang tinggi kepada serangga perosak.


  • anggur muscadine juga mempunyai 88 antioksidan kompaun yang berbeza. Oleh itu, tidak hairanlah jika Vivix ini membantu pelbagai masalah penyakit seperti Kanser tahap empat, Diabetes, dan Vertigo serta penyakit lain.

  • Kebanyakan manfaat vivix adalah sangat power kerana resveratrol yang ada didalamnya.

-- vivix lebih POWER 10x ganda dari sumber resveratrol biasa kerana ia memperbaiki fungsi mitokondria didalam tubuh

vivix lebih 10 kali ganda lebih hebat dari resveratrol


Nak menghasilkan vivix ni pun berjuta2 dollar dihabiskan untuk kajian dan dalam memilih produk berkualiti.

Kajian Klinikal Resveratrol

--1 kajian klinikal dilakukan ke atas sel-sel kanser payudara dan didapati Resveratrol membantu menghalang atau mengurangkan sel-sel kanser di payudara. --


Satu kajian yang dijalankan oleh Jabatan Sains dan Teknologi, Universiti Ohio, AS, pada tahun 1997 membuktikan kejayaan resveratrol menyekat pembahagian sel-sel KANSER di peringkat selular.


Sehingga hari ini,lebih daripada 1 juta botol vivix telah di jual dan ramai mendapat manfaatnya..alhamdulillah

  •  Vivix telah di paten ekslusif boleh didapati daripada shaklee branch dan pengedar sahaja

Ketahui lebih lanjut mengenai khasiat dan manfaat vivix di SINI


Tak ternilai harga sebuah kesihatan. Yang nak mantain sihat atau ada masalah kesihatan, insyaallah ikhtiar dgn vivix dapat membantu dgn izinNya.

Ikhtiar kakak ni dengan vivix. Sebelum ni beliau pernah habis sebanyak RM12K untuk rawatan penyakit di hospital dan pernah wad sebanyak 3 kali. Alhamdulillah kini selepas makan vivix, kesihatan bertambah baik dan sihat dan sudah boleh berkerja seperti biasa.



Nak dapatkan manfaat dan khasiat vivix? Boleh hubungi saya seperti berikut:


No comments:

Post a Comment