Dec 13, 2016

Business MLM ni mengubah Mindset Negatif kepada Positif

Sebenarnyakan, rugi sangat-sangat sesiapa yg tak percaya dia boleh. Rugii sangat sebab

1. Allah dh beri ilham tp dia yg takmau
2. Allah dah janji akan kabulkan doa, tp dia awal2 dah reject

Aduhai sayang sgt. Kalo sape2 ada impian tp dia xmau pun sebenarnya, cuba share dgn kawan2. 



Ini sharing dari upline moyang saya dalam group business..dulu tak pernah terfikir pun nak tulis-tulis impian ni..rasa macam dapat ke..kalu dapatla syukurlah tak dapat takpela..

Banyak mindset negatif je.

Tapi sejak join business shaklee ni banyak mengubah saya menjadi lebih positif dan lebih berani. Berani untuk menulis impian yang tinggi walau seakan seperti pungguk rindukan bulan. Namun siapa sangka dengan impian,dengan cita-cita ia boleh menjadi kenyataan. Terima kasih buat upline business saya yang tak jemu berkongsi ilmu,nasihat dan motivasi.

Dulu malu nak share pasal produk ni..tah ape yg malunya..bukan jual dadah pun.jual suplemen nak bagi org sihat kot,nak bantu org dpt kesihatan lagi baik kenapa nak malu kan. Lagi sekarang ni terdapat longgokan produk yg bahaya di pasaran dan kita nak bantu org dpt suplemen baik dan betul

Business ni juga bantu saya lebih yakin dan percaya konsep rezeki dariNya..bila kita lagi tolong orang,kita lagi banyak memberi sebenarnya lebih banyak kita akan terima..bila kita lagi dekat dgnNya lagi banyak perkara magic berlaku dalam hidup..baiknya Allah kat kita.

Dulu saya rajin baca novel je. Nak belek buku-buku motivasi jauh sekali. Buku bab kesihatan memang langsung tak.Tapi sejak terjebak join business makanan tambahan ni, timbul minat membaca buku-buku kesihatan, rajin nak join kelas nutrisi, korban masa hujung minggu pergi talk kesihatan doktor-doktor pakar jemputan shaklee,  terasa nak berikan yang terbaik untuk diri dan keluarga dan nak orang lain juga merasa sihat tanpa bergantung kepada ubat-ubatan..umur pun bukan makin muda kan..memang patut sangat dah fikir kearah hidup lebih sihat

Alhamdulillah syukur dapat jumpa insan2 hebat,positif dan berjaya dalam business ni..insyaallah saya yakin anda yang buat business ni betul2 mesti dapat kesan positif ni.





Akhir2 tahun ni bagus jugak muhasabah diri kitakan..takdela kita di tempat sama je..azam tahun ni dah tercapai? 


Bagi yang berminat untuk join business suplemen Shaklee ni bersama saya, boleh hubungi saya. Saya bantu guide anda sehingga sama-sama berjaya dan mendapat hasil memuaskan.


Tiada istilah kayakan orang atas dalam MLM shaklee.

Anda usaha anda dapat.

Anda goyang kaki memang langsung tak dapat apa-apa.

Sifir mudahkan..Sebab tu saya masih setia selama 3 tahun dalam business ni dan insyaallah untuk tahun seterusnya sehingga menjadi master coordinator..


Adil dan saksama.


Nak tahu details mengenai business Shaklee? hanya modal Rm68.90 sahaja dan anda boleh mulakan business bebila masa sahaja:-)

Grab peluang sekarang!








No comments:

Post a Comment