Dec 1, 2015

Promosi Shaklee Disember 2015: Untuk Wajah Jelita Cantik Langsing

Welcome December..

Bulan terakhir di tahun 2015.Semoga Allah permudahkan segala urusan kita semua dan mencapai segala hajat dan impian segala yang kita rancangkan setiap tahun.Allahuma yasser walla tua'sir

Seperti biasa,tiap bulan pihak Shaklee akan mengadakan promosi bulanan untuk produk terpilih dan semua ahli Shaklee berpeluang mendapat harga lebih murah dan jimat.


 Promosi Shaklee bulan Disember:




Beli 6 Collagen Powder Percuma 1 @
Beli 2 Collagen Powder Diskaun 5%


Beli 6 Lecithin Percuma 1 @ 
Beli 2 Lecithin Diskaun 5%


Beli 3 Vitalea For Children Percuma 1

Kolagen merupakan protien yang paling banyak terdapat dalam badan manusia. Ia menyumbangkan kira-kira 75 peratus berat dalam tahap kulit yang sihat.

Sebut pasal kolagen ni,macam-macam jenis kolagen ada kat pasaran..Sampaikan dalam sabun pun ada di letak kolagen ni..Jika anda mengambil minuman kolagen,pastikan pilih kolagen yang terbaik agar dapat menyerap dengan optimum dalam badan ya..


Shaklee Collagen Powder untuk Kecantikan & Kesihatan Kulit 

Collagen powder bukan sahaja untuk kecantikan kulit malah bagus untuk kesihatan tisu,otot dan sendi.

Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, di samping kulit yang semakin mengendur.

Umur bukanlah satu-satunya faktor menyebabkan kekurangan kolagen dalam tubuh kita.

Kerosakkan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal benas di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain.

Justeru itu, Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut di kulit wajah.






Perbezaan Shaklee Collagen Powder
---------------------------------------------------------


Ia merupakan supplement kolagen yang mengandungi 4000mg kolagen RSS (Sisik ikan merah) proprietari sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.

Kolagen ini adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1000 dalton, amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

7 ramuan utama termasuk:


-kolagen dari sisik ikan merah
-ekstrak biji Camellia japonica
-ekstrak pfaffia
-elastin dari kolagen ikan
-vitamin c dan vitamin b
-ekstrak kekerang
-lactibacillus acidophilus

Semua ramuan digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan kita dari  dalam ke luar.


Testimoni pengguna yang telah mencuba Shaklee Collagen Powder : Hilangkan Jeragat dengan Pantas


Lecithin Bantu Pecahkan Lemak dengan Cepat

Lecithin tidak asing lagi bagi yang ingin diet sihat. Pengambilan lecithin secara konsisten membantu menurunkan berat badan dengan cepat di mana ia membantu pembakaran lemak dalam badan. 


10 Kebaikan Lecithin




(1) Lecithin bertindak sebagai pelarut utk kolesterol, triglycerides dan lemak-lemak yang lain. Sebab tu ia membantu mencegah penyakit-penyakit seperti high blood pressure, stroke, heart disease, arteri yg mengeras. Malah sesetengah pakar mengesyorkan pengambilan up to 6000 – 7000mg sehari jika berhadapan dgn masalah kesihatan yang sebegini. 

(2) Kenapa org yang nak kurus suka Lecithin? 

Sebab ia bertindak mengemulsikan lemak (memecahkan lemak). Tahukah anda? Lecithin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian. Pengambilan Lecithin 4000mg sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan. 

(3) Lecithin memainkan peranan utama dalam penyerapan zat-zat penting dari saluran darah ke dalam sel2 badan tanpa Lecithin yang mencukupi, membran sel akan mengeras dan seterusnya menyukarkan proses penyerapan. Banyak faktor seperti bahan-banyak kimia dari persekitaran yg tercemar,bahan2 metal, dadah, food additives, pesticides, etc .. semuanya menyebabkan membran sel mengeras yang mana pastinya menyukarkan proses penyerapan zat2. Jadi dengan menambahkan pengambilan Lecithin sebagai pemakanan tambahan harian, pasti ianya keputusan yg bijak. 

(4) Lecithin membantu mengurangkan atau mencegah penyakit berkaitan hati.

 (5) Lecithin merupakan sebahagian dari unsur yang mengelilingi fiber saraf. Tanpanya,fungsi saraf ni kurang efisien. Sebab tu mereka2 yang menderita akibat multiple sclerosis, fibromyalgia, tekanan, PMS, dapat merasakan kesan yang positif apabila mengambil Lecithin. 

(6) Lecithin membantu sistem imunisasi dengan membalut sel darah merah kita dan seterusnya memberi perlindungan dari serangan virus,germs,bakteria. Di samping itu, struktur Lecithin itu sendiri melindungi sel dari teroksida.

7) Lecithin juga dikenali sebagai makanan otak dan saraf. Ia membantu sel otak berkembang, penting dalam transmisi saraf impuls dalam otak dan memainkan peranan dalam neuro transmitter (berkaitan short term memory). Lecithin dipercayai mampu mengurangkan atau mencegah senility (nyanyuk) atau Alzheimer’s disease. Malah sesetengah pakar menyarankan pengambilan 7000mg sehari utk memulihkan sistem ingatan.

 (8) Lecithin juga dikatakan sumber hormon neurotransmitter di mana ia menggalakkan proses tidur. Kekurangan hormon ini dikatakan punca insomnia..

 (9) Lecithin adalah asid lemak perlu yang penting dalam penjagaan paru2 kerana kebolehannya mencairkan mukus dan mencegah iritasi. Dan sebab itulah ianya berguna bagi2 mereka2 yg ada alergi,hay fever, asma, bronkitis dan emphysema.

 (10) Lecithin bertindak sebagai pelincir bagi sendi2 (joint) dan membantu dalam penjagaan tisu buah pinggang & sistem penghadaman.


Antara testimoni pengguna Lecithin


Bagi anda yang berminat untuk dapatkan promosi disember ini,jangan segan-segan untuk hubungi sue ya. Insyaallah sue akan guide anda dengan sebaik-baiknya untuk pengambilan mana-mana supplemen shaklee


Hubungi saya seperti berikut untuk pesanan:

Sue - SMS/WHATSAPP 016 358 9018
FB page: Impianz Shoppe
FB: Suhaila Johar
COD area: Bandar Baru Bangi,Sg Ramal,Pekan Kajang,UKM,Uniten,IUKL,UPM
Poslaju/GDEX/Citylink ke seluruh Malaysia





1 comment: