Dec 31, 2015

Testimoni Set Kurus: Turun 13KG dengan Set Kurus Shaklee

Awal tahun kebiasaan ramai yang mempunyai azam untuk turunkan berat badan..Azam ni sebenarnya sangat bagus.Lagi-lagi zaman sekarang ni macam-macam jenis penyakit cepat muncul di usia se awal 20an. Semuanya berpunca daripada mulut kita. 

Banyak pemakanan tinggi kalori,makanan berlemak dan berminyak,tidak cukup minum air kosong,kurang senaman dan gaya hidup tidak sihat antara punca obesiti dan lebihan berat badan.






Apapun,jangan mudah mengalah.Selain daripada pemahaman mengenai kalori,senaman dan gaya hidup sihat,suplemen juga dapat membantu pembakaran lemak dan mengurangkan inchloss dengan cepat. Yang penting pilih yang betul-betul selamat dan mendapat kelulusan KKM ya.







credit: hazmanfadzil.com

Saya ingin berkongsi pengalaman seorang customer Cik Ruzzane Hanee yang telah berjaya menurunkan berat badan daripada 88Kg sehingga 75Kg dengan set kurus Shaklee ni.

Ikuti sharing beliau yang di kongsi bersama dalam Supermom Shaklee Story.

****************************************************************************


Saya Ruzanna Hanee, saya nak kongsikan pengalaman saya menggunakan Set Kurus Shaklee. Sebelum kenal Shaklee, saya pernah cuba macam-macam set kurus yang ada dipasaran. Asal iklan je nak cuba. Tapi mungkin tak serasi dengan saya..


Turun 13KG dengan Set Kurus Shaklee

.
Kesannya sampai nak ke toilet pon tak sempat dah ‘terbuang’ dalam seluar. Ada sekali tu kena cery-bery sampai 2 minggu akibat makan produk XXX. Berat badan tak turun-turun, sakit je yang saya dapat.
.
Sampai la satu hari tu tgk kawan dok post pasal Shaklee..Time ni la first time saya berkenalan dengan Shaklee, bukan takde sebelum ni kawan post tapi buat dek je time tu hehe.. Permulaan nye saya ambik Vitalea, Lecithin, Alfalfa Complex dan Herb-Lax.
.
Mula tu takut jugak, fobia takut kena ulang alik ke tandas.. Tapi alhamdulillh, saya takde pon kena masalah seperti ‘terbuang’, atau tercery-bery..Proses buang air besar tu macam biasa dan badan saya rasa lebih segar dan sihat. Penurunan berat badan?
.
Alhamdulillah berat badan saya turun dengan pengambilan set diet ni secara disiplin dan konsisten. Turun 13kg, dari 88kg, now tinggal 75kg.
.
Sekarang, saya maintain makan Lecitin dan Alfalfa Complex (orang panggil set kurus bajet Shaklee) untuk membantu saya menurunkan berat badan sehingga mencapai BMI yang normal. .
.
Apa yang penting pilihlah produk yang selamat, semulajadi dan berkesan…Saya sudah, anda bila lagi ? 


*************************************************************************************************************************

Tidak salah mencubakan..Ramai yang berpuashati yang mencuba set ini dan berjaya turunkan berat badan dan Inchloss.Yang penting ia selamat untuk jangkamasa panjang, Daripada bahan semulajadi,TIADA bahan kimia,BEBAS pewarna,pengawet dan pemanis.


Lagi Testimoni Set Kurus di SINI

Sekiranya anda mempunyai azam untuk menurunkan berat badan, ingin mencuba set diet shaklee boleh hubungi saya seperti berikut:
















No comments:

Post a Comment