Nov 24, 2015

Cara Hilangkan Lenguh Pinggang dan Badan dengan Pil Kalsium Ostematrix

Sakit pinggang,lenguh-lenguh badan,sakit badan,kejang kaki memang sangat sinonim dan sering berlaku pada lelaki dan wanita berusia 30 ke atas. Faktor utama adalah kerana kepadatan tulang semakin menurun selepas memasuki usia 30an.Jika sekiranya anda kerap mengalami tanda-tanda ini,ia menunjukkan badan anda kekurangan kalsium.





Berapakah jumlah kalsium yang anda ambil setiap hari?
Adakah anda cukup pengambilan 4 gelas susu setiap hari tanpa gagal?
Adakah anda cukup pengambilan sumber kalsium lain setiap hari?

Bagi ibu hamil atau golongan warga emas mungkin kerap terjadi sakit-sakit badan,lenguh-lenguh dan bisa tulang. Paling sedih mereka terpaksa solat sambil duduk,baring sepanjang masa mengelakkan sakit. Nak ajak berjalan atau bercuti memang takla..

Cara paling mudah untuk atasinya adalah dengan mengambil kalsium shaklee - Ostematrix namanya. Pil kalsium ni bukan setakat mengandungi kalsium semata-mata malah ia megandungi magnesium,fosforus,boron,vitamin D,zinc,kuprum dan manganes. Semua nutrien ni sangat penting untuk mengelakkan endapan mineral dan meningkatkan penyerapan kalsium dalam badan. 

Ostematrix bukan KALSIUM BIASA!!




Kandungannya mengandungi pelbagai mineral lain di atas untuk kuatkan matriks tulang kira. Ibarat kalsium ni seperti batu-bata dan mineral lain tu seperti simen yang melekatkan batu-bata tersebut.

Batu-bata yang kuat memang kukuh tapi jika tak melekat? mesti nak senang nak robohkan?

Sebab tu Ostematrix sangat special dan pengambilannya setiap hari mampu menguatkan gigi dan tulang serta membantu mengatasi masalah-masalah sakit badan,kejang,sakit pinggang seperti di atas.




Pil kalsium ni sangat penting untuk ibu-ibu hamil dan menyusu..Yerla kalsium ni nak dikongsi bersama bayi tersayang,jadi ibu-ibu kenalah rajin topup sumber kalsium ni ya.. Jangan jadi macam saya sebelum ni.. Asyik je hamil mesti sakit gigi,cramp kaki tengah-tengah malam..Puncanya sebab kekurangan zat kalsium nilah..dan lepas kenal shaklee dan consume Ostematrix alhamdulillah takde masalah sakit gigi dan kejang lagi..Saya berkongsi dengan anda semua sebab saya dah rasai perbezaannya sebelum dan selepas consume pil kalsium ni..Semua dengan izinNya..Kalau kita dah tahu punca,senang sebenarnya nak kawal dan elakkan perkara macamni terjadi.

Harga sebotol Ostematrix ni berpatutan sangat. Hanya RM61 sebotol mengandungi 120 biji. Saya sangat sarankan ibu ayah,ibu-ibu hamil,berpantang dan menyusu serta wanita dan lelaki dewasa mengambil pil kalsium ni.

Bukan sahaja bagus untuk tulang malah ia bantu tidur lebih lena,atasi masalah sembelit dan beri kelegaan ketika migrain.


Apa kata pengguna lain yang telah mengambil Ostematrix?




Takde lagi masalah sakit tumit,kejang kaki


Lagi testimoni lain disini


Alhamdulillah ramai mendapat kesan positif selepas mengambilnya..Anda nak cuba? Belum cuba belum tahu..Pasti anda akan rasai perbezaanya selepas mengambilnya..Jangan lupa hadiahkan pil kalsium ni untuk ibu ayah di kampung ya..

Jom lihat video ni bagaimana Puan Ida dapat atasi masalah sakit tulang belakang dan sakit pinggang..








Berminat untuk dapatkan pil kalsium ni boleh hubungi saya seperti berikut:


Sue - SMS/WHATSAPP 016 358 9018
FB page: Impianz Shoppe
COD area: Bandar Baru Bangi,Sg Ramal,Pekan Kajang,UKM,Uniten,IUKL,UPM
Poslaju/GDEX/Citylink ke seluruh Malaysia


3 comments:

  1. suami sy selalu sakit ni ... nanti nak inform dia :)

    ReplyDelete
  2. owh baru tahu kenapa sakit pinggang...info yang bagus...shaklee juga produk yang bagus

    ReplyDelete