Nov 17, 2015

5 Sebab Mengapa Anda Perlu Pilih Vitamin C Shaklee

Promosi vitamin C bulan ini masih lagi berlangsung sehingga akhir bulan ini ya..Bagi anda yang mencari vitamin C untuk kesihatan diri,bolehlah mencuba vita C Sustained Relase ni..Memang sangat istimewa tau..Sebab tu ramai yang suka borong time promosi vitamin C ini..




Ada macam-macam jenis Vitamin C kat pasaran..Tapi jangan tersalah pilih yang sintetik ya..Rugi je anda beli mahal-mahal tapi tak dapat hasil Vitamin C yang optimum diserap ke dalam badan.

Vitamin C Shaklee di panggil Vita-C Plus Sustained Release  adalah vitamin Semulajadi


Apa itu vitamin sintetik? dan apa itu vitamin semulajadi? 

Vitamin semulajadi adalah vitamin yang diperolehi hasil ekstrak dari buah dan kulit buah..memang daripada buah betul.

 Vitamin jenis sintetik pula dihasilkan dalam makmal iaitu dengan cara meniru molekul yang asli.Vitamin  sintetik ni adalah sama dengan vitamin “buatan”.Ianya dibuat dengan mencampurkan bahan2 kimia berkenaan untuk menghasilkan kandungan yang sama dengan bahan yang semulajadi. Jadi hati2 ye dalam memilih produk kesihatan..Nampak macam sama tapi rupanya berbeza.


5 Sebab Mengapa Vita-C Plus Sustained Release patut anda pilih?


1) Vita-C Plus Sustained Release ni dihasilkan daripada ekstrak jagung bukan daripada buah sitrus ya..Jangan salah anggap semua vitamin C daripada buah sitrus ya!Jadi bagi anda yang menghidap penyakit gastrik,ulser tak perlu lagi risau jika mengambil vitamin C ini kerana ia tidak akan memedihkan perut anda. Dan paling best ia boleh di ambil ketika perut kosong. Takde masalah perut akan sakit,pedih dan sebagainya. Insyaallah. Tapi sebaik-baiknya ambil selepas makan pagi.


2) Jika anda mengambil rutin 1 biji Vita-C Plus Sustained Release ni setiap hari,ibarat anda mengambil 7.5 biji buah oren yang enak  tu..Haa bayangkan anda makan buah oren 7.5 biji..mesti banyak khasiat vitamin C yang anda dapatkan..Tapi larat ke nak habiskan 7 biji buah oren dari pagi sampai malam??Karang ada yang tercirit pulak...So untuk lebih mudah,telan sahaja 1 biji Vita-C plus ni untuk mendapat khasiatnya..senang bukan??:-)





3) Vita-C Plus Sustained Release ni adalah vitamin C semulajadi bukan sintetik ya..Jika anda mengambil Vitamin C shaklee ni,ia akan di salurkan jam demi jam ke dalam aliran darah berbanding vitamin C jenama lain. Kerana itu ia di panggil vitamin Sustained Release. Ia dilepaskan berperingkat setiap jam bukan sekaligus. Jadi tidak membazir dan vitamin C berlebihan tidak akan berlaku.


4)Vita-C Plus Sustained Release BEBAS pewarna,pemanis dan pengawet.Penting untuk memilih vitamin semulajadi ni kerana ia SELAMAT untuk kesihatan hari ini dan sehingga bila-bila..Kebanyakan ubat atau suplemen sintetik memberi kesan kepada buah pinggang dan masalah kesihatan yang lain pada masa akan datang.


5) Vita-C Plus Sustained Release lengkap dgn bioflavonoid  iaitu bahan yang sangat penting yang membantu penyerapan vitamin C dalam badan.


Ramai yang dah mencuba vitamin C ni dan alhamdulillah memberi kesan baik kepada kesihatan mereka.

Lihat Testimoni Vitamin C Shaklee


Sepanjang bulan November ini anda boleh dapatkan Vita-C Plus ni dengan harga lebih jimat..


PROMOSI BELI 6 PERCUMA 1 @ BELI 2 BOTOL DISKAUN 5%


Boleh share2 dengan kawan-kawan kat opis..Jimat tau kalu beli time promosi ni..

Tanda-tanda anda kekurangan Vitamin C


So kalau anda nak cuba Vitamin C ni boleh hubungi saya segera 

Bagi anda yang berada sekitar Bangi,Kajang,saya boleh COD kepada anda terus. Dan bagi yang berada di luar kawasan,hanya tambah kos pengeposan sebanyak RM7 sahaja untuk 1-2 botol.


Hubungi saya seperti berikut:





2 comments: