May 15, 2015

Vitamin Percuma untuk Sihat Bertenaga,Anda Tidak Patut Lepaskannya..

Nak dapat Vitamin PERCUMA? FREE??

Betul ke nak bagi FREE ni??

Haa PERCAYA jangan takut nak percaya..BETUL tau!! Ditengah kegawatan GST dan semua harga barang melambung naik,ada juga yang masih bermurah hati untuk hadiah barang PERCUMA ,BERKHASIAT lagi...Shaklee bermurah hati untuk hadiahkan 1 botol multivitamin,VITALEA berusia 100 tahun ni kepada sesiapa sahaja..Tapi ada SYARAT tau..SYARAT yang sungguh mudah dan senang sangat-sangat..Alahai rugi tau kalau tak grab!!


SYARAT MENDAPAT VITAMIN PERCUMA

Sempena ulangtahun sambutan ke 100 tahun Vitalea di hasilkan,Shaklee bermurah hati menghadiahkan kepada sesiapa sahaja yang menjadi Ahli Shaklee (KEAHLIAN RM69 SAHAJA) dan membuat mana-mana pembelian produk shaklee (Sekurang-kurangnya 1 produk) pada bulan Mei hingga Oktober 2015 sahaja!!


Mudahkan?? Jika anda baru ingin mencuba Shaklee atau telah lama mengambil Shaklee tetapi belum menjadi ahli,inilah masa yang sesuai untuk anda!




Perkataan Vitamin di cipta oleh Dr Forrest C.Shaklee pada tahun 1915 dan sejak itu multivitamin mula di kenali dan di sebut sehingga ke seluruh dunia.

Sangat hebat dan unggul kerana mampu bertahan sehingga 100 tahun!!

Anda perlu mencuba Vitalea ini dan rasai sendiri kelebihannya..Sebotol ada 120 biji. Sehari makan 1-2 biji boleh bertahan sehingga 2-4 bulan...Oh berbaloi sangat!!

Vitalea ini bukan sahaja ada pelbagai mineral malah kaya dengan Zat Besi sekali..Sesuai sangat untuk ibu-ibu ada masalah anemia HB rendah,anda yang sering keletihan seharian bekerja dan juga untuk mak ayah kita yang tidak cukup pengambilan sayur-sayuran setiap hari.

Tengok video ni,ibu comel ni tak kene berleter lagi dengan Nurse lepas beliau rutin makan vitalea tau..Nurse pun terkejut camno dia dapat naikkan bacaan HB yang sebelum ni asyik tak sampai target je:-)




Saya nak Join Ahli tapi Tak Nak Business, Boleh ke??


Oh boleh sangat-sangat!! Ramai je yang join ahli Shaklee untuk makan sendiri dan untuk keluarga..Tidak semestinya untuk berniaga..Cuma jika anda berbusiness, anda berpeluang nak tambah income bulanan..Sambil-sambil berFb,berwhatsapp,mana tau kan ada kawan-kawan atau sedara-mara yang nak beli dari anda..haa..kan untung dapat kumpul points dan tukar pada cash $$$,,

Untungnya Business Shaklee ni semua orang ada peluang sama rata..Tak kira anda miskin atau kaya,sibuk atau masa lapang. jika anda rajin berusaha,rajin bercerita,rajin share insyaallah peluang untuk mendapat income bulanan 3,4 angka insyaallah..


PROMOSI YES PACK!!

PROMOSI YES PACK SEPANJANG MEI 2015

Untuk lebih jimat,Shaklee juga menyediakan YES pack dengan peluang penjimatan lebih hebat berbanding pembelian secara berasingan dan set ini juga menyediakan 1 botol vitalea yang boleh diperolehi secara PERCUMA.


1) Set YES Ibu Hamil


Set Kehamilan Shaklee ini membantu ibu kekal cergas sepanjang hamil..Ia juga mengelakkan kelesuan,mengatasi masalah HB rendah,mengurangkan masalah lenguh-lenguh dan sakit badan serta masalah sembelit. Pengambilan set ini juga membantu ibu mendapat kenaikan berat badan yang stabil sepanjang hamil..

Sekiranya ibu mengambil set hamil ini, ibu tidak perlu lagi mengambil vitamin dari klinik..Pengalaman saya menggunakannya semasa kehamilan lepas sangat membantu.

Saya sungguh seronok kerana BEBAS dari masalah GDM (kencing manis semasa hamil),BEBAS dari masalah darah tinggi dan kenaikan berat badan terkawal..




2) Set YES Ibu Bersalin/Berpantang


Kelebihan Set Berpantang Shaklee:

- boleh digunakan bermula hari pertama berpantang
- boleh di gunakan walau anak menghadapi demam kuning
- badan bertenaga dan cergas walau anak kerap bangun malam
- bantu pengeluaran susu dan pekatkan susu sehingga anak tidur kekenyangan
-mengatasi masalah sembelit ketika berpantang
- luka dalaman cepat sembuh
- badan kembali langsing selepas habis berpantang


Cuba tengok video kat bawah ni..percaya tak Puan Salwa dapat turunkan 20KG lepas bersalin?




Wow!!!Memang hebat! Siap ada bayi susuan lagi ++ badan kurus +kulit makin glowing



3) Set YES slim/Diet



Set Slim/Diet ini sangat sesuai untuk anda turunkan berat badan..Raya pun dah nak dekat ni,nanti nak melaram pakai baju cantik-cantik...haa..inilah masanya untuk mula turunkan berat badan..Lagipun senang nanti nak beribadah di bulan Ramadhan,takdelah cepat mengah dan penatkan..


4) Set YES sihat dan Muda dengan VIVIX!



Vivix ini memang tonik ajaib untuk kelihatan muda dan sihat selalu. Kaya dengan bahan yang di panggil "Resveratrol" dan mempunyai bahan antioksidan yang sangat tinggi yang mampu memelihara badan daripada kerosakan DNA yang boleh menyebabkan risiko seperti kanser dan penyakit jantung.

Vivix telah membantu ramai pesakit diabetes,kanser,pesakit darah tinggi dan juga perokok.


Perokok tegar selama 14 tahun bebas masalah rokok dengan Vivix!




Kelebihan sekiranya anda membeli set YES pack:

- diskaun 5%

- free keahlian yang bernilai RM69

- free 1 botol VITALEA  berharga RM88.75


Haa apa lagi jom dapatkan segera YES pack ini atau join keahlian dengan mana-mana pembelian produk shaklee dah layak mendapat 1 botol VITALEA terbaik di dunia secara PERCUMA!!

Produk Shaklee adalah produk selamat,dari bahan semulajadi dan bebas dari perisa,pewarna dan pengawet.


Hubungi saya segera seperti berikut:







No comments:

Post a Comment