Mar 30, 2013

Set kecantikan Shaklee

Masalah muka kusam,berjerawat dan berjeragat sering melanda dari usia remaja hingga dewasa.Ada yang menghabiskan puluhan malahan ratusan ringgit melabur untuk mencantikkan muka.

Perlu di ingatkan pengambilan makanan tidak seimbang,stress,perubahan hormon  juga menyebabkan kulit muka bermasalah.Penting untuk penjagaan dalaman untuk memastikan luaran kekal cantik dan licin.

Set paling laris dalam Shaklee adalah set D-set kecantikan yang sesuai diambil dari usia remaja.

Dalam set kecantikan ni ada beberapa vitamin:




1. B-Complex - Vitamin yang dikenali sebagai 'beauty'.Mampu mencegah pigmentasi,mengubati jerawat,melambatkan penuaan muka serta anti-stress.

2. Vita C - Sebagai antioksidan yang kuat yang dapat melindungi kulit dari pencemaran.Juga meningkatkan kolagen kulit,merangsang kulit supaya lebih kenyal dan mampu menghaluskan dan mencerahkan kulit muka.

3. Vitamin E - Berfungsi untuk menjaga keremajaan kulit,melindungi kulit dari sinaran UV,Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel kulit,menghilangkan parut serta menjaga kelembapan kulit.Vitamin E adalah anti-aging.

4. GLA Complex - Menguatkan rambut dan kuku,menjadikan kulit sihat dan berseri-seri.Pengambilan GLA menghasilkan kulit muka yang lebih 'glowing'.

5. ESP - untuk kesan lebih baik,boleh tambah ESP dalam diet seharian anda.ESP menyokong pembetukan kolagen,menghapuskan parut,kulit menjadi lebih anjal dan gebu.


Testimoni bagi pengguna set D dan ESP ni..Mereka sangat berpuas hati.







Hubungi saya jika anda berminat untuk mencuba set ini.

Harga hebat untuk anda beserta konsultasi cara makan..

Suhaila Johar
012 6328345
FB:impianz shoppe

No comments:

Post a Comment