Mar 30, 2013

Membeli Shaklee dengan harga Ahli

Jika anda ingin membeli shaklee dengan harga ahli tanpa membeli dengan pengedar,anda boleh ke stokis Shaklee sendiri.Hanya bagitahu no ID saya (889 806) dan maklumkan vitamin apa yang nak dibeli.

Shaklee bukan terhad kepada multivitamin sahaja malahan ada beberapa produk kecantikan muka,syampoo,cucian baju dll..so senang kata 3 in 1 la kalu berminat nak pakai shaklee ni..sihat+cantik+selamat..

Ni alamat Shaklee utama:

Shaklee HQ

Shaklee Products (M) Sdn Bhd
A-3A-02, Empire Tower
Empire Subang 
Jalan SS16/1
47500 Subang Jaya
Selangor Darul Ehsan.


Tel : 603-5622 3188
Buka Mon- Saturday (10am-7pm)

Lain-lain branch shaklee boleh refer di sini ye: http://www.shaklee.com.my/eng/branch.asp

Jika anda tidak berkesempatan untuk ke branch shaklee,saya boleh orderkan untuk anda.Dengan bayaran tambahan pos RM 10 order anda akan di pos dalam 2-3 hari bekerja.

Hanya maklumkan pada saya di 016 3589018 atau email saya di sufiyah44@gmail.com

Pembayaran boleh di buat melalui akaun bank saya - SUHAILA BINTI JOHAR

CIMB-ISLAMIC - 12470002302207
MAYBANK -  163082077563


Jika anda berminat untuk menambah kos pendapatan atau membuat perniagaan sambilan juga boleh maklumkan pada saya.Dengan yuran keahlian serendah RM 65 + RM 10 (kos pos) anda akan menerima 1 beg kits dan dapat menikmati harga ahli. Yuran seumur hidup hanya RM 65!!

Anda juga akan di masukkan dalam group eksklusif jutawan di FB dan akan di dibimbing untuk meneruskan business ini.

Share lah kepentingan vitamin dan apa sahaja mengenai vitamin shaklee ini kepada sahabat handai,saudara mara,jiran-jiran.Insyaallah pasti ada rezeki jika kita berusaha:-) 

Semua terletak di tangan anda..Anda menentukan impian anda untuk masa depan lebih baik.
Ok,Hubungi saya jika anda berminat ye:-)



Suhaila Johar
016 3589018
FB:impianz shoppe


No comments:

Post a Comment