May 25, 2015

Cara Hilangkan Contengan di Dinding dengan Mudah

Hujung minggu adalah hari sangat sesuai untuk mengemas rumah,mencuci semua habuk dan mop seluruh rumah.Kebiasaan bagi ibu berkerja,hari minggu juga adalah hari 'operasi' keseluruhan rumah.

Hujung minggu lepas,saya mengambil peluang mengajak anak-anak turut serta membantu dalam operasi membasmi hasil-hasil kreatif mereka di dinding.Almaklum,dinding rumah ni sangat seronok rupanya menjadi 'papan utama' untuk menumpahkan idea..

Memang seronokkan tengok hasil seni anak-anak tapi STRESS nak oi bila tengok dinding putih dah jadi hitam..


Namun jangan risau,ibu ayah boleh hilangkan contengan di dinding dengan pencuci serbaguna bebas toksik ini iaitu Basic H..Saya ada kongsikan artikel lepas mengenai mudahnya kerja mencuci dengan Basic H ini..


Ya sangat mudah..

Hanya masukkan beberapa titis cucian berkepekatan tinggi ini kedalam penyembur dan masukkan air separuh..goncang..kemudian sembur pada tempat lakaran tersebut..

Gunakan kain/berus untuk mengelap atau menggosoknya..Insyaallah bekas conteng akan hilang..

Anda risau cat dinding akan luntur?? Oh TIDAK!! sebenarnya ia langsung TIDAK melunturkan warna dinding rumah.

Magixnya ia seperti 'clorox' tetapi ia langsung tidak 'tajam' dan meluturkan,malah bahan dari ekstrak jagung dan kelapa ini juga sangat sesuai jika ada anak-anak kecil dirumah..

Ibu ayah pasti maklum kekadang anak-anak juga ingin turut serta membantu melakukan kerja-kerja rumah..Jadi dengan Basic H  tidak perlu risau lagi kerana ia selamat,tidak menyebabkan alahan kulit dan bebas dari bahan toksik.


Hilangkan contengan dinding dengan Basic H



Cubalah aktiviti ini..Anak-anak pasti gembira membantu ibu ayah..Lagi-lagi hasilan kreatif mereka sendiri boleh di padamkan seperti menggunakan pemadam..hehe..magic kan ummie kata anak ketiga saya.



Pelbagai kegunaan Basic H




1001 kegunaan Basic H di rumah


Basic H bukan sahaja untuk menghilangkan contengan dinding,malah boleh membantu atasi pelbagai masalah seperti di atas..


Saya sangat syorkan anda memiliki 1 botol Basic H ini di rumah.


Tudung kembali putih selepas 'turun color'

dan


Periuk hitam pun boleh berkilat tau..Haa nak tengok??

.
.
.
.






Memang berbaloi guna Basic H ni..guna hanya beberapa titis sahaja dan sangat-sangat jimat..Di rumah saya dah hampir 7 bulan guna pun belum habis lagi..

dan yang paling saya jatuh cinta dengannya sebab bila saya mop saya tak perlu lagi nak bilas semula...Langsung tak melekit dan bersinar-sinar lantai..

memang bestla anak-anak golek kat lantai lepas mengemop..

Haaha..'rajin' betul ummi ni :-P

Kenapa perlu berkira-kira jika ia bebas toksik,mesra alam dan dari bahan organik??



Harga 1 botol Basic H ini hanyalah RM46 sahaja..Dapat pula pencuci ni bebas toksik,mesra alam dan daripada bahan organik..Serta paling penting tidak menyebabkan allergik atau kerengsaan pada kulit.


Berminat untuk dapatkan Basic H??

Anda boleh membuat pembelian menggunakan kad kredit/debit dengan click dibawah




Nak dapatkan Basic H dengan harga lebih jimat dan potongan harga lebih murah sehingga 20% dari harga pasaran serta mendapatkan 1 botol PERCUMA Multivitamin Vitalea??
DAPATKAN 1 BOTOL PERCUMA MULTIVITAMIN DENGAN MUDAH..
KETAHUI SYARATNYA DENGAN KLIK LINK DI BAWAH


Saya nak 1 botol vitamin percuma



Berminat untuk dapatkan supplemen kesihatan dan pencuci mesra alam ini??

hubungi saya seperti berikut:



1 comment:

  1. Terimakasih atas informasinya karena saya lagi cari informasin tentang cara menghilangkan jerawat secara alami
    .

    ReplyDelete