Aug 17, 2014

TESTIMONI OMEGA GUARD

Pelbagai kepentingan minyak ikan omega 3 a.k.a omegaguard ini..rata-rata ramai berpuas hati dengan suplemen  omega-3 yang membantu  dalam meningkatkan sistem immune dan juga menurunkan paras kolestrol tidak sihat.



kebaikan omega guard shaklee


Pelbagai kebaikan omega guard yang anda boleh baca di sini ya : Kebaikan Omega shaklee


Pengalaman sendiri dan rakan-rakan mengambil Omega


Hari ni saya nak share pengalaman saya sendiri mengambil omega ni..alhamdulillah selepas mengambil 2/3 biji setiap hari,saya dapat turunkan berat badan sebanyak 5 kg dari berat asal saya sebelum bersalin.Saya langsung tidak diet makan..Setiap hari tak miss makan nasi dan makanan lain memandangkan saya masih menyusu baby hannah berusia 8 bulan..


Rakan-rakan di opis juga memberi feedback yang baik.


Ada kawan bagitahu dulu dia suka makan..pantang balik kampung,maknya mesti masak sedap-sedap dan dia mesti makan dengan suka hati tetapi sejak amal makan omega,dia dah tak boleh makan banyak-banyak..rasa cepat kenyang dan dia akan terasa nak muntah jika terlebih makan.. ni semua gara-gara mengambil omega selama sebulan.


Seorang lagi kawan saya juga sangat seronok kerana beratnya dah turun 3kg sejak mengambil omega ini selama sebulan..


Syukur,saya dapat membantu mereka untuk turunkan berat badan dan juga mantain kurus untuk sihat dan cergas seterusnya dapat menikmati kehidupan dan laksanakan ibadah dengan baik..Bila dah kurus,ringan dan rajinlah sikit nak buat ibadah,nak solat dan kerjakan..


Pengalaman saya yang lain-saya mempunyai masalah asma..Alhamdulillah selepas konsisten mengambil omega ni,saya dah jarang sangat terkena serangan asma ni..Syukur sangat-sangat..dah tak perlu bergantung pada inhaler dan ubat..


Sebab tu saya in love sangat dengan omegaguard ni...


Ini testimoni pengguna yang telah mencuba omegaguard ini:-



1) Paras kolestrol jahat (LDL) menurun







2) Anak jarang demam dan lebih fokus belajar








3) Alahan berkurang dan sudah boleh makan seafood






4) Membantu pesakit darah tinggi - lebih cergas dan tidak bergantung pada ubat





5) Sakit lutut sudah berkurangan





6) Berat badan menurun














7) Batuk, selsema semakin berkurang dan Serangan asma tiada lagi
















8)Allergi,gatal-gatal dan ekzema semakin berkurang





9) Mengurangkan radang bagi pesakit gout,mencairkan kahak,menurunkan kolestrol jahat



Berminat untuk dapatkan omega ini? Harga sebotol (90 biji) hanyalah RM136..Kalau nak harga lebih murah dan jimat boleh hubungi saya.


Best makan omega ni..selain dari untuk kurus,bagus juga untuk menguatkan paru-paru,membantu turunkan kolestrol jahat dan pelbagai lagi khasiat seperti saya ceritakan di link di atas. Senang cerita 1 botol boleh berkongsi daripada usia 1 tahun sehingga warga emas..



Sekiranya anda ingin membeli menggunakan kad kredit/debit anda boleh click pada link di bawah:






Nak order? jom cepat hubungi saya seperti berikut:






1 comment: