Jan 13, 2014

Atasi masalah sakit sendi dengan set sendi shaklee

Anda ada masalah lutut berbunyi kriok-kriok?selalu sakit ketika mahu bangun,tidak boleh solat berdiri,kejang kaki dan sentiasa sakit berdenyut di kawasan lutut dan kaki?

Anda perlu mengambil langkah berjaga-jaga dan ia menunjukkan anda menghidapi penyakit sendi.



Apa itu penyakit sendi?

Penyakit sendi dikenali sebagai osteoarthritis. Sakit sendi ini berlaku apabila tulang rawan yang membentuk permukaan sendi menjadi haus. Apabila permukaan sendi haus, ia mendorong sendi menjadi bengkak dan kebas.

Bahagian sendi yang akan memberikan kesan biasanya pada bahagian lutut. Ini adalah kerana kita menggunakan lutut setiap hari. Antara aktiviti yang melibatkan penggunaan lutut adalah: 

  1. Berjalan.
  2. Duduk.
  3. Berlari.
Berikut adalah tanda-tanda penyakit Osteoarthritis: 
  1. Sakit pada sendi yang terlibat.
  2. Kesukaran untuk membengkokkan atau meluruskan sendi akan berlaku.
  3. Sesetengahnya akan mengalami kebengkakan.
  4. Adanya pembesaran tulang sendi.
  5. Sendi membengkak dan radang


Jika anda mengalami tanda-tanda di atas,boleh cuba atasi dengan pengambilan Joint health tablet,Omega guard dan Ostematrix



OmegaGuard bertindak sebagai anti radang, menurunkan kolestrol dan menjaga kesihatan jantung.

Ostematrix pula bertindak sebagai sumber kalsium yang terbaik. Menjaga kekuatan tulang, mengelakkan kejang dan kebas, juga melancarkan pembuangan bahan buangan dalam badan.


Testimoni

kawan saya mengambil set ini untuk ibunya yang sering sakit lutut dan sakit ketika mahu sujud solat.Alhamdulillah dengan IzinNya,maknya dah boleh solat berdiri seperti biasa.Kebiasaan maknya solat duduk.Paling seronok juga dia bagitahu maknya dah boleh naik turun tangga rumah flat 4 tingkat..


Jika anda atau mak ayah/atuk nenek mengalami masalah ini,bolehlah cuba set kesihatan sendi ini.Selain pemakanan yang sihat,cara hidup yang cergas dan sihat,insyaallah set ini boleh juga membantu untuk kehidupan harian lebih baik.

Untuk sebarang pertanyaan atau konsultasi,boleh hubungi saya.Harga terendah di pasaran..


Suhaila(ID 889 806)
sms/whatsapp: 016 3589018
Fb page: Impianz Shoppe

No comments:

Post a Comment