Jan 30, 2014

Zink membantu Luka Cepat Sembuh

Anda mengalami luka bersalin?luka operate?atau apa sahaja luka..jatuh moto,accident dan lain2..

Saya nak share dengan anda..Zink Complex yang sangat bagus untuk merawat luka dalaman dan luaran..



Selain membantu mempercepatkan proses sembuh luka,zink juga membantu mengatasi masalah keguguran rambut.Selain itu,banyak juga fungsi zink iaitu:

  1. Meningkatkan sistem imun - membantu pengeluaran kelenjar thymus yang mengeluarkan T-cells untuk menentang cancer dan menghalang infection penyakit.
  2. Diabetis - membantu pengeluaran insulin dan mengekalkan fungsi insulin
  3. Kanser prostat - pengambilan zinc dapat mengurangkan pembengkakan prostat sebanyak 70%
  4. Ovulasi wanita - wanita memerlukan zinc untuk ovulasi. Zinc juga membantu pengucupan uterus membantu mengembalikan daya ketahanannya
  5. Memperbaiki radang kulit - Pengambilan zinc dapat memperbaiki radang kulit seperti akne dan jerawat
  6. Jerawat - Zinc bertindak dengan mengawal selia jumpah testosteron dalam badan yang memainkan peranan dominan dalam menyebabkan jerawat. Zinc juga menormalkan jumlah minyak kulit dan mengekalkan kulit yang sihat
  7. Kelesuan kronik
  8. Mengekalkan deria bau - Mengekalkan deria bau yang sihat dan sensitif
  9. Kemampuan seks lelaki - zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga dan meninggikan kiraan sperma
  10. Gugur rambut / botak - zinc mengaktifkan 200 jenis enzim dan meransang regenerasi sel. Ini dapat memelihara pertumbuhan dan perkembangan sel
  11. Membentuk kolagen - Zinc membantu pembentukan protein dan kolagen untuk pertumbuhan dan perkembangan kuku, kulit dan organ.
  12. Penyembuhan luka yang cepat - zinc mempercepatkan pemulihan luka luar dan dalam dan memperbaiki alergy
  13. Rabun malam


Saya berpantang dengan set shaklee yang salah satunya ada zink complex..luka perineum saya banyak jugak memandangkan saya terangkat punggung semasa meneran dan doc jahit sehingga ke punggung jgkla..memang saya nk tengok cermin awal2 pun takut-takut je..alhamdulillah saya makan zink 1 biji setiap hari dan tak sampai 2 minggu luka jahitan saya dah ok..cantik je bercantum..syukur3x..


jom baca testimoni pengguna lain mengenai zink:

1) Luka cepat kering



2) Masalah rambut gugur dapat di atasi



Anda nak cuba?hanya serendah RM 33 sahaja sebotol..Terdapat 120 biji dan boleh bertahan sehingga 4 bulan..wow..berbaloi-baloi sangat..

Jom Hubungi saya untuk dapatkan harga lebih murah..

SMS/WHATSAPP: 016 358 9018
cod: Kajang,Bangi,Uniten,Mines
Fb page: Impianz Shoppe

No comments:

Post a Comment