Jan 24, 2014

Penawar Rambut Gugur

Ramai orang menghadapi masalah rambut gugur ni..Kalau tengok di pasaran,pelbagai jenis syampoo di sarankan untuk kuatkan akar rambut,atasi masalah rambut gugur dan pelbagai lagi.Kalau pergi pasaraya besar-besar,mesti ada salesgirl hulurkan fliers dan promosi untuk atasi masalah rambut ni..

Ibu lepas pantang salah seorang yang selalu mengalami masalah ini.Apatah lagi bila anak mula suka main air liur atau suka menyembur..Sebenarnya ia berkaitan dengan masalah hormon androgen.Proses mengandung,bersalin dan menyusukan membabitkan banyak fungsi hormon.

Pelbagai faktor yang menyebabkan keguguran rambut adalah kerana stress,kekurangan nutrien seperti zat besi dan juga mungkin di sebabkan pengambilan ubat-ubatan.Selalu faktor usia juga di katakan menyebabkan keguguran rambut.Kebanyakan usia 30 tahun ke atas mengalami masalah ini.

Namun anda jangan terlalu risau..Nanti tension-tension lagi banyak rambut gugur:-)Jom cuba dengan vitamin semulajadi.

Zink Complex amat bagus untuk menguatkan akar rambut.Ia amat sesuai di ambil oleh anda yang mengalami masalah rambut bercabang,rapuh dan rosak.



B Complex membantu untuk masalah  peredaran darah.

Vitalea juga bagus di ambil untuk sesiapa yang mempunyai masalah kekurangan zat besi.

Esp juga untuk masalah rambut bercabang dan mudah rapuh.

Ini untuk produk dalaman.Namun jika anda ingin mengambil untuk produk luaran boleh mencuba syampoo dan perapi Prosante serta Scalp Care Serum yang semulajadi



Anda berminat untuk mencuba? Insyaallah produk-produk ini dapat membantu mengatasi masalah keguguran rambut anda.

Untuk harga Lebih murah boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut

Rakan pengedar shaklee anda,

COD: Bangi,KAjang,Uniten,Mines
Pos laju seluruh Malaysia





No comments:

Post a Comment