Mar 7, 2013

Set Bersalin Shaklee Murah


Pengambilan vitamin ketika berpantang amatla penting untuk ibu-ibu memulihkan semula kesihatan dalaman selepas sahaja melahirkan bayi.

Badan yang lemah,luka yang banyak bagi yang berjahit/caeser,emosi yang tidak stabil di tambah dengan tangisan anak yang asyik berjaga malam untuk menyusu memerlukan ibu-ibu perlu lebih tenaga dan emosi yang baik untuk mengelak dari terkena meroyan..

Produk Shaklee untuk ibu lepas bersalin adalah :

- Vitalea
- B Complex dengan Asid Folic
Vitamin C
- Zinc Complex
- Ostematrix (tambahan)
- ESP (tambahan)
- Alfafa Complex (tambahan)


Vitalea / Multivitamin dengan zat besi

Ketika kita bersalin kita kehilangan jumlah darah yang agak banyak. Maka iron sangat penting. Selain daripada itu, ia mengandungi 28 jenis multivitamin yang terdiri daripada pelbagai kumpulan mineral dan vitamin yang sangat diperlukan oleh badan lebih-lebih lagi pemakanan di dalam pantang adalah agak terhad. Maka Vita-Lea boleh membantu badan kita mendapatkan sumber vitamin dan mineral yang tidak dapat diperolehi melalui pemakanan yang seimbang sewaktu berpantang.

B Complex dengan Asid Folic

Bertindak sebagai anti-stress, menstabilkan emosi, dan membantu mengelakkan kemurungan kepada ibu-ibu semua.

Vita C Plus

Membantu dalam menyembuhkan luka-luka selepas bersalin, membantu dalam pembentukan kolagen dan membantu penyembuhan tisu-tisu sel akibat bersalin. 

Zinc Complex 

Zinc sangat-sangat membantu dalam mempercepatkan penyembuhan luka-luka selepas bersalin. Bagi yang bersalin melalui pembedahan, Zink adalah antara vitamin yang sangat penting. Ia juga membantu ibu-ibu dari masalah keguguran rambut dan mengatasi masalah 'kedinginan' selepas bersalin.

Ostematrix

Susu amat penting untuk kesihatan ibu.Ostematrix ketika dalam pantang membantu ibu dalam proses pelawasan iaitu mengelakkan sembelit.Ramai ibu dalam pantang mengalami masalah ini.Selain itu,vitamin ini juga memberi kelegaan kepada masalah lenguh-lenguh,yang pasti ibu berpantang pasti kurang tidur dan perlukan rehat yang cukup.Dengan pengambilan ostematrix,ibu lebih bertenaga di siang hari dan dapat memberi tumpuan pada diri dan bayi dengan lebih baik.


Untuk penghasilan susu lebih pekat dan banyak,ibu-ibu boleh menambah ESP + Alfafa..

ESP adalah protein soya yang sangat bagus untuk tenaga dan mampu mengenyangkan. Ia juga bantu susu ibu lebih pekat dan berkualiti dan ini sekaligus membantu bayi cepat kenyang dan mendapat khasiat mengcukupi.

Alfafa - sebagai milk booster dan boleh merawat keputihan,bau badan,masalah dalaman wanita,mengetatkan kembali faraj selepas bersalin dan pelbagai lagi.








Jom tengok video ni bagaimana Puan Khadeejah atasi masalah sembelit yang menyeksakan dan tak rasa serik berpantang semasa anak kedua






Jika anda berminat untuk mendapatkan set-set asas semasa berpantang atau mana-mana set tambahan bolehlah hubungi saya seperti berikut

Sekiranya berminat untuk buat pembelian secara online dengan menggunakan kad kredit/debit anda boleh klik pada link di bawah ( Shaklee akan pos direct pada alamat rumah anda) :






Selepas pembelian,anda boleh hubungi saya untuk konsultasi cara makan supplemen ini



HUBUNGI:

SMS/Whatsup : 016 358 9018 (sue)
FB PAGE : Impianz Shoppe
Email : sufiyah44@gmail.com
COD: seri kembangan,bandar baru bangi,Uniten/UPM,Kajang
POS LAJU ke seluruh MALAYSIA



No comments:

Post a Comment