Dec 18, 2017

Vivix : Resveratrol Terbaik Kaya Pelbagai Khasiat

Bulan ini promosi Vivix.

Beli 6 botol percuma 1 atau beli 2 botol diskaun 5%



Bila beli time promosi ni memang jimat, Beza harga pun hampir RM50 dan lebih daripada harga biasa.

Dapat pula Percuma Shaklee membership dan penghantaran percuma. Serta 'Cashback' akan di kredit ke dalam akaun bank bulan berikutnya.

 Tak lama dah promosi vivix ni akan berakhir. Lebih kurang 12 hari je lagi

Ramai pengguna vivix ni. Ramai juga anak yang belikan untuk ibu bapa tersayang yang mempunyai masalah kesihatan.

Saya akui harga vivix sedikit mahal tetapi dengan khasiat dan manfaatnya sangat berbaloi dan baik untuk kesihatan.

Sebotol Vivix mempunyai lebih kurang 100mg Resveratrol. Jika korang mencari atau google mengenai khasiat resveratrol pasti menemui pelbagai manfaatnya untuk kesihatan.

Resveratrol adalah ahli kumpulan sebatian tumbuhan yang dikenali sebagai polifenol. Sebatian ini dianggap mempunyai ciri-ciri antioksidan, melindungi tubuh daripada jenis kerosakan dikaitkan dengan peningkatan risiko untuk keadaan seperti kanser dan penyakit jantung.




Resveretrol adalah satu kompaun yang dijumpai dalam tumbuhan seperti Polyganum Cuspidatum dan Anggur Merah. Ia biasanya digunakan oleh tumbuhan untuk mengawal dari serangan parasit atau serangan persekitaran yang merosakkan. Kiranya ia satu antioksidan untuk melindungi diri.


Nak dapat anggur merah mungkin senangkan tapi nak dapat Polyganum Cuspidatum tu nak kene ke Jepun baru boleh dapatkannya. Itu pun belum tentu kita boleh makan dan mengambilnya.

Cara paling mudah untuk dapat kesihatan optimum dan lindungi badan daripada serangan radikal bebas adalah dengan pengambilan makanan kaya resveratrol seperti VIVIX ini.


Mungkin ada suplemen lain yang turut mengakui sebagai suplemen Resveratrol tapi pastikan ia adalah asli  dan tidak ada campuran bahan lain. Vivix mempunyai kandungan bahan botani kedua-dua tumbuhan di atas - Polyganum dan Anggur Merah


Vivix is sold as a botanical beverage mix containing 4 plant extracts (Muscadine Grape Extract, European Elderberry Extract, Japanese Knotweed Extract and Purple Carrot Extract).

There are naturally occurring polyphenols in the plants but the amounts may vary between harvests. However, we do not extract any specific active compound from the plants. As such, the product is classified as food and fall under control of Malaysia Food Safety and Quality Department (FSQD).

The Vivix label has also been screened and approved by FSQD and classified as FOOD.


Kebaikan dan manfaat Vivix

Ujian Klinikal mengenai Vivix

Bahan kandungan dalam Vivix

Kajian Vivix ke atas Telomere DNA

Testimoni Vivix


Untuk dapatkan khasiat dan manfaat vivix, boleh dapatkan melalui pengedar Shaklee atau Branch Shaklee berdekatan. Berminat boleh hubungi saya seperti berikut

whatsapp 016 358 9018


No comments:

Post a Comment