Feb 28, 2017

Sakit Lutut Hilang, Tiada Masalah Solat Lagi

Sakit lutut,sakit sendi sering terjadi kepada mak ayah atau golongan warga emas. Semakin meningkat usia, kolagen di bahagian otot semakin berkurangan. Sendi akan mula haus dan sakit-sakit lutut dan sakit sendi mula terasa.




Ada pelbagai sebab mengapa radang ini terjadi. Seawal usia 45 tahun golongan lelaki dan 55 tahun untuk golongan wanita akan mula merasai sakit ini.

Saya ada kongsikan beberapa entry lepas mengenai radang sendi dan suplemen yang membantu untuk kurangkan sakit sendi di link berikut:

jenis-jenis radang sendi

Suplemen terbaik membantu hilangkan sakit lutut dan sakit sendi


Hari ni saya nak berkongsi 1 lagi testimoni customer mengenai sakit lutut yang sering di alami oleh ibunya. Sakit lutut yang di hadapi menyebabkan payah nak rukuk dan sujud ketika solat sehinggakan terpaksa solat duduk. Malah nak naik turun tangga pun sakit.





Memang terseksa kan kalau sakit sendi dan sakit lutut ni..Memang kerja-kerja harian dan ibadah akan terjejas. 

Alhamdulillah beliau ikhtiar belikan sebotol vivix ni untuk ibu tersayang dan alhamdulillah kesihatan ibunya bertambah baik. Badan terasa lebih ringan, bertenaga dan sakit lutut pun dah berkurangan.

Kisah customer ni lebih kurang sama dengan masalah yang di hadapi oleh customer sebelum ni dan beliau pun ikhtiar dengan vivix  dan mendapat kesan positif dan lebih baik.




Alhamdulillah..semua dengan izinNya..Tiada yang membahagiakan hati kita sebagai anak selain melihat ibu ayah sentiasa sihat dan cergas bertenaga.

Testimoni Customer sakit lutut dan sendi yang mengambil vivix:





Vivix ni bukan ubat merbahaya. Ia adalah suplemen antioksidan yang kaya Resveratrol yang dapat membantu meningkatkan kesihatan dan membantu melindungi dan membaiki sel badan daripada kerosakan akibat radikal bebas.


Vivix bertindak dalam 4 cara ke atas tubuh kita


Jika ibu ayah atau insan tersayang mempunyai masalah sama seperti di atas, bolehlah ikhtiar dengan tonik vivix ni..Insyaallah sangat membantu untuk kurangkan masalah di hadapi di samping membantu memberikan tenaga untuk sepanjang hari.


Pengambilan vivix ketika masih sihat juga sangat penting bagi membantu melindungi sel badan kita daripada serangan radikal bebas yang boleh menyebabkan pelbagai risiko penyakit merbahaya.

Sekiranya berminat untuk mendapatkan vivix boleh dapat di SINI atau boleh hubungi saya untuk pembelian:









No comments:

Post a Comment