Jun 3, 2016

Promosi Shaklee Sepanjang Jun 2016

Assalamualaikum..welcome jun..pejam celik pejam celik haa dah separuh tahun 2016 dah kita berada.

Ramadhan pun tinggal beberapa hari sahaja lagi..Dah bersedia untuk menyambut ramadhan kali ni? Ibu-ibu menyusu mungkin dah get ready dengan bekalan stok susu untuk insan tersayang.

Bagi memeriahkan suasana Ramadhan yang bakal tiba,Shaklee telah perkenalkan  Set Ramadhan sejak bulan lepas lagi.

Set Ramadhan ini mengandungi suplemen yang terbaik yang dapat membantu badan cergas bertenaga,bakar lemak selepas berbuka dan membekalkan zat nutrisi yang seimbang.




Set Ramadhan ini terdiri daripada soy protein ESP,Mealshake,Performance Drink dan Lecithin.

Bagi ibu-ibu hamil dan menyusu yang risau tak larat,lesu dan risau tak cukup stok susu cubalah set ni..Insyaallah sangat-sangat membantu untuk berpuasa dengan baik.

Mealshake dan ESP boleh di ambil ketika waktu sahur. Kedua-duanya protein bermutu tinggi dan rendah GI yang bantu lepaskan tenaga secara perlahan-lahan. Jadi kenyang akan lebih lama dan perut dapat bertahan..takde lagi lemau-lemau lesu insyaallah.

Untuk mengekalkan kecergasan dan mengelakkan dehidrasi sepanjang berpuasa,Performance Drink dapat membantu bekalkan bendalir dalam badan.

Performance Drink perisa oren ini bebas pewarna,pengawet dan pemanis dan ia juga bebas karbonat. Ibu hamil dan menyusu juga boleh minum.

Selain itu,mealshake sangat penting untuk bekalkan zat nutrisi seimbang terutama kepada kanak-kanak. Bagi anak-anak yang mula berpuasa,pengambilan sepanjang sahur atau berbuka dapat lengkapkan zat yang lompong dan mealshake bantu bekalkan tenaga dan atasi masalah sembelit.

Mealshake enak perisa vanilla kegemaran kanak-kanak
Bulan ini juga Shaklee menawarkan promosi hebat untuk Mealshake. Promosi beli 3 canister percuma lagi 1

Mealshake boleh di ambil dari usia 1 tahun sehingga dewasa.

Lecithin juga terdapat dalam set ramadhan dan ia juga promosi untuk bulan ni di mana setiap pembelian 3 botol lecithin akan dapat percuma lagi 1 botol.

Lecithin bantu sebagai pengemulsi/pengurai lemak..Jadi sangat sesuai di ambil selepas waktu berbuka puasa untuk pecahkan molekul-molekul lemak .

Bagi anda yang sedang berdiet atau plan untuk turunkan berat badan, lecithin boleh bantu anda! Ia bukan ubat kurus tau.

Lecithin tiada bahan kimia merbahaya, 100% semulajadi,bebas pewarna,pemanis dan pengawet.

Harga sangat jimat jika anda beli time promo ni..

Saya sangat rekemen set ini kepada anda semua. Jika terbangun lambat sahur tidak perlu risau lagi nak makan sampai tercekik

Hanya shake kedua-dua protein yang terdapat dalam set ramadhan ni atau boleh cuba pelbagai resepi enak dengan ESP dan Mealshake ni.

Kalau time sahur tak lalu nak makan nasi atau makan berat,boleh shake protein ni atau buat lempeng oat + 1 sudu mealshake..fuhh sedap sangat.



Alhamdulillah ramai sudah buat persiapan Ramadhan dengan pembelian set ni..Insyaallah moga ia dapat membantu berpuasa dan melaksanakan ibadah sunat-sunat lain dengan penuh bertenaga dan sihat.

Sekiranya anda berminat untuk dapatkan promosi istimewa ini, samada promosi set ramadhan,promosi lecithin atau promosi mealshake boleh hubungi saya segera seperti di bawah.

Selamat berpuasa dan selamat menunaikan ibadah-ibadah lain.Semoga Allah terima segala amalan kita dan dipermudahkan segala urusan..Insyaallah ameen.

Untuk pertanyaan atau pesanan boleh hubungi saya segera

Sms/whatsapp 016 358 9018
PM FB Page : Impianz Shoppe
IG : @vitaminsemulajadicorner

No comments:

Post a Comment