Jun 14, 2016

Jeans Lama Kembali Boleh Sarung gara-gara Penangan Set Bajet ini

Kurus langsing cantik bergaya..Ramai yang idamkan nak turun berat badan.



Lagi-lagi menjelang syawal ni. Mestilah nak kuruskan..Selain untuk sihat,pasti untuk tingkatkan keyakinan diri,jumpa kawan-kawan sekolah lama takdelah kene tegur : woii awat berisi sangat ni!

haha..tu ayat-ayat biasa dengar kan.


Bagi anda yang ingin mencuba suplemen yang sinonim dengan diet dan 'pecahkan lemak' ni, boleh dulu berkenalan dan mencuba Lecithin.



Lecithin ni bukan pil kurus tau. Ia adalah suplemen tambahan yang membantu percepatkan penurunan berat badan dan lancarkan peredaran serta buang lemak-lemak dalam badan. Jika disertakan bersama senaman dan pemakanan yang sihat,berat badan anda dapat turun dan juga mendapat inchloss tau.


APA FUNGSI LECITHIN?


Lecithin adalah pengemulsi semulajadi yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil tersebut melekat pada dinding membran.



APA KANDUNGAN LECITHIN?


Lecithin Shaklee mengandungi sumber semulajadi daripada kekacang soya di mana setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolina dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.


APA FUNGSI KOLINA?

Kolina penting dalam diet harian kerana fungsinya menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan. Kolina adalah suatu komponen neuropenghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf. Maknanya selain untuk menghapuskan lemak degil, kolestrol dalam badan, Lecithin juga boleh membantu otak kita berfungsi dengan cerdas.


APA KELEBIHAN LAIN LECITHIN?

Ia boleh melindungi hati kita ~ Bagaimana?

Lecithin  boleh menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak. Yang baiknya ia juga boleh membantu memulihkan kesihatan hati.

Memecahkan lemak dan kolestrol ~ Caranya?

Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh kita.

Melangsingkan ~ Menghalang obesiti. Kalau kita ambil Lecithin dalam kuantiti yang betul  maka makin cepatlah pembakaran lemak degil dalam tubuh kita berlaku. Lepas tu jadilah langsing semula  tanpa penyakit kerana ianya seimbang dengan tubuh badan kita.

Mencantikkan otot dan kulit. Ia mengelakkan kulit bersisik/kering terutama yang kerap menggunakan pendingin hawa. Lecithin boleh membentuk membran sel, melembabkan serta menghaluskan kulit supaya kulit kita jadi cantik, juga boleh mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.

Memperbaiki alergi ~  Lecithin boleh menghalang platlet darah dari mengaktifkan tisu gegelang di dalam salur darah yang boleh menyebabkan alergi semakin paarah seperti penyakit kulis spt dermatitis dan demam alergi.

Menghalang kejadian batu karang ~ Batu karang tu terjadi akibat dari kolestrol yang berlebihan alam badan kita. Jadi Lecithin akan bertindak untuk pengemulsi supaya kolestrol yang mencanak-canak tu dapat dihalang dari menjadi batu karang.

Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress ~ Kolina yang saya nyatakan di atas tadi akan berfungsi untuk penghantar/ agen saraf kranial yang boleh mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress.

Menghalang tekanan darah tinggi ~ Caranya? Lecithin boleh menghalang arterioklerosis, menggalakkan peredaran darah. Maknanya Lecithin menghalang darah daripada tersekat atau tersumbat.

Boleh juga untuk mengatasi masalah prostat lelaki

Meringankan sembelit ~ Fungsinya untuk melembutkan najis dengan cara melembabkan usus dan meleraikan toksin dalam usus.




Banyakkan fungsi lecithin ni..Haa ia bukan semata-mata untuk turunkan berat badan dan pecahkan lemak tetapi juga baik untuk minda.


Lecithin untuk Masalah Bengkak Susu

Salah satu lagi manfaat lecithin adalah ia dapat bantu kurangkan masalah bengkak susu yang sering terjadi kepada ibu berpantang.

Bengkak susu ni jika tak di rawat sebaiknya memang boleh menyebabkan demam.Bayangkan demam dalam pantang! Fuhh sungguh menyakitkan. Jadi,bagi ibu-ibu yang alami masalah ini,cubalah Lecithin ni.

Ambil 6 biji lecithin sekaligus pada waktu pagi. Jika masih terjadi bengkak susu,boleh consume lagi 6 biji pada waktu malam. Insyaallah bengkak akan berkurangan.



Bulan Jun ini,anda berpeluang mendapat penjimatan berganda dan mendapat 1 botol lecithin percuma dengan setiap pembelian 3 botol lecithin ini.

Beli 3 lecithin percuma 1

Ramai yang sudah beli promosi ni memandangkan bulan ni pun berpuasa. Jadi the best time untuk cepat turunkan berat badan dan juga pecahkan lemak-lemak makanan yang diambil selepas berbuka puasa.

Kurus dengan set diet shaklee
Jeans lama dah tak pakai boleh sarung balik!

Hati mana tak seronokkan. Lepas bersalin,dan menyusu biasanya badan naik berisi macam belon. Namun tidak bagi kakak comel ni.

Penangan Lecithin dan juga ESP,Soya protein tanpa GMO tu bantu beliau inchloss dan dapat berat ideal seperti sebelum berkahwin.

Memang tak rugi mencuba suplemen ni. Hanya RM53.75 untuk 1 botol (180 biji),bebas pewarna,pengawet dan pemanis. Serta mendapat kelulusan KKM.


Jom grab sempena promosi bulan ini.Boleh ready untuk persediaan syawal nanti..Macam-macam hidangan enak time raya nanti menanti. So cegah dulu siap2 telan lecithin sebelum ambil makanan berlemak/berminyak.


Nak dapatkan promosi Lecithin?

Sms/whatsapp 016 358 9018
@ PM FB page : Impianz Shoppe
Add Friend : Suhaila Johar

No comments:

Post a Comment