Oct 28, 2015

Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi

Bagi anda yang berada di sekitar Bangi,jika berminat untuk dapatkan supplemen shaklee saya boleh COD terus ke depan rumah anda.Saya adalah pengedar Shaklee bagi kawasan Bandar Baru Bangi. Alhamdulillah ada beberapa kali dah COD set bersalin dan set menyusu kat ibu-ibu di Hospital Az Zahrah dan Hospital An Nur kat Seksyen 9 Bangi tu.



Pernah juga masuk kawasan elit depan Tasik Cempaka tu..Insyaallah boleh set masa dan tempat nak jumpa.Ada customer suka jumpa kat stesyen minyak Petronas lagi mudah. Dah COD senang saya ceritakan details terus cara pengambilan makan. Kalau ada pertanyaan lagi boleh je terus whatsapp kat no saya..Takde masalah..Saya sedia membantu bila-bila masa.Insyaallah

So warga Bangi yang berdekatan jangan lupa nak cuba suplemen Shaklee,sudi-sudikanlah contact saya ya..

Boleh hubungi saya seperti berikut:

Call/SMS/Whatsapp :

SUE 016 358 9018
SID 889806
PM @ FB : Suhaila Johar


No comments:

Post a Comment