Jan 12, 2015

Promosi Shaklee Gempak Triple Kombo : kesihatan baik dari kanak-kanak sehingga warga emas

Sudah 12 hari berlalu bulan ini..Bulan pertama tahun 2015..Begitu cepat masa berlalu kan..Bulan Januari ini Shaklee menawarkan 3 promosi sekaligus untuk kesihatan baik seisi keluarga..



Hari ini juga anak-anak sudah mulakan sesi persekolahan,jadi untuk kuatkan sistem imun dan elakkan dari jangkitan demam atau selsema, anak-anak bolehlah mengambil supplemen VITALEA FOR CHILDREN ni setiap hari. Vitalea ini multivitamin yang kaya dengan 18 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan untuk perkembangan kanak-kanak.


Anda boleh dapatkan promosi BELI 3 BOTOL PERCUMA 1 ini untuk Vitalea for children ni..

Pelbagai  lagi manfaat VITALEA FOR CHILDREN ini untuk anak-anak kita


Selain itu, promosi bulan ini juga menekankan kesihatan menyeluruh dengan promosi VIVIX ( Beli 6 percuma lagi 1 botol). Ramai yang telah mencuba vivix ini dan berpuas hati.Mana taknya, ada yang hadiah untuk ibu bapa yang darah tinggi,diabetes,sakit jantung,pesakit kanser semuanya ada perkembangan baik..Alhamdulillah..kalau tak mencuba kita tak taukan..

vivix ini salah satu alternatif terbaik untuk rawatan penyakit kronik kerana ia boleh membantu memulihkan sehingga ke peringkat sel DNA.

Keistimewaan Vivix Shaklee:

Memperbaiki DNA.

Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.

Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix juga membantu mengembalikan keremajaan.


Antara Testimoni pengguna yang telah mengambil vivix:







Alhamdulillah, semua ni testimoni pengguna yang menghidap diabetesMostly yang telah mengambil vivix ni maklumkan yang badan kembali cergas dan bertenaga,kurang penat dan kurang membuang air kecil. 

Lagi testimoni vivix boleh anda baca di sini --> TESTIMONI PENGGUNA VIVIX


promosi lain bulan ini adalah ALFAFA COMPLEX..Raja segala tumbuhan ini sangat kaya dengan pelbagai khasiat untuk kesihatan diri.

—      Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam 6meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi Vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. 


Saya sangat sarankan kaum wanita dan ibu-ibu ambil Alfafa complex ni..Selain bagus untuk banyakkan susu ( bagi ibu menyusu), ia juga bantu rawat masalah dalaman wanita seperti keputihan,bau badan (jika ada), membuang angin dalam badan,menegangkan payudara dan bertindak sebagai kacip fatimah. Malah sangat bagus juga jika ibu-ibu ada masalah sembelit,sering letih dan lesu sepanjang hari

Saya dah amalkan Alfafa ni sejak 3 tahun lalu dan alhamdulillah sangat membantu..Best sangat Alfafa ni juga sebab dia dapat detoks ( cuci usus dan darah) sekaligus menjadikan kita lebih sihat dan bertenaga.




Kelebihan Alfafa Complex juga ia sangat tinggi kandungan PROTEIN

16.5% lebih tinggi dari daging
13.1% lebih tinggi dari 1 biji telur

3.3% lebih tinggi dari 1 gelas susu

Nak Baca Testimoni pengguna Alfafa complex?

boleh baca di sini -- TESTIMONI ALFAFA COMPLEX

Jom grab promosi bulan ini..Boleh di jadikan hadiah untuk suami/isteri/mak ayah atau anak anda..

PROMOSI VIVIX
PROMOSI ALFAFA COMPLEX
...
 - BELI 6 PERCUMA 1 @ BELI 2 BOTOL DISKAUN 5%


PROMOSI VITALEA FOR CHILDREN
BELI 3 PERCUMA 1

Kalau nak 1 botol pun boleh tapi jika anda ambil set promosi ni mestilah lebih jimat.Boleh berkongsi dengan rakan office,adik beradik atau ahli keluarga.

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan atau berminat dengan promosi bulan ini boleh hubungi saya seperti berikut






No comments:

Post a Comment