Mar 28, 2017

Bekas Pesakit Stroke, Kesihatan Mata Terpelihara dengan Vivix

Apabila di uji dengan penyakit stroke, pelbagai penyakit lain juga turut hadir bersama. Kata orang macam pakej penyakit sebab sel-sel otak dah mati. Badan lesu, mata turut rabun dan pelbagai lagi.




Hari ni saya nak share kisah En Hafza Aien bekas pesakit Stroke yang pernah saya ceritakan sebelum ini. Boleh baca kisah mengenai Stroke beliau di usia muda di sini.

Beliau telah amalkan antioksidan vivix selama setahun lebih.





Alhamdulillah kesihatan bertambah baik dan kesihatan beransur pulih. Ikuti kisah yang di ceritakan oleh isteri beliau di bawah:


MATA SIHAT TERPELIHARA DENGAN VIVIX

Assalammualaikum...saya Hafzazuraein a.k.a Hafza Aein..Kalau anda masih ingat lagi..saya pernah tuliskan kisah suami saya yang menghidapi stroke pendarahan sehingga menyebabkan masalah pertuturan..


Dan mungkin ramai yang tak menyangka suami saya sekarang makin beransur pulih dari masalah itu..Alhamdulillah saya bersyukur sangat-sangat kepada Allah s.w.t, keluarga dan juga rakan-rakan yang lain..

Tapi kali ni saya nak share sikit pasal suami saya juga...yang dah consume dengan Vivix lebih setahun..untuk bantu atasi masalah stroke beliau..

Kebiasaanya, orang stroke ini mempunyai masalah mata kan.. Kadang-kadang sukar untuk melihat...akibat dari sel-sel yang dah mati di otak mereka.. Begitu juga dengan suami saya..

Pada mulanya, beliau hanya menghadapi masalah pertuturan..Tapi tidak diketahui juga menghadapi masalah mata..mungkin sebab silau..atau pun masalah saraf pada mata..

Kami dapat tahu bila membuat pemeriksaan susulan di bahagian Rehab di Hospital..Selepas itu, doktor menyarankan untuk melakukan pemeriksaan mata di bahagian pakar mata..

Tapi..apa yang memeranjatkan saya dan juga doktor mata..semua ujian mata yang dijalankan tidak menunjukkan pun beliau menghadapi masalah mata..Malah semuanya 'perfect' ...Sampaikan doktor pun berkata "Saya sendiri pun tidak dapat bacaan macam ni"

Ini lah hasilnya setelah consume Vivix..yang dah lebih setahun..Alhamdulillah..Dengan izin Allah s.w.t...mata suami semakin baik walaupun beliau sudah pun berumur hampir 40 tahun..

Malah kalau dilihat pun..tiada satu uban pun ada di kepalanya..dan kelihatan awet muda lagi..Memang terbaiklah Vivix..

Terima kasih Vivix kerana menjadikan saya dan keluarga semakin sihat.



Info lanjut mengenai tonik vivix dan Kajian Journal mengenai vivix boleh di baca di sini



Alhamdulillah,pengambilan vivix memang terbaik untuk tingkatkan kesihatan menyeluruh. Sekiranya ada insan tersayang atau ibu bapa juga mengalami masalah kesihatan sama seperti kisah di atas, cubalah berikhtiar dengan vivix.

Vivix di sahkan oleh KKM, Halal, Tiada pemanis, pengawet dan pewarna dan daripada bahan semulajadi. 


Info lanjut mengenai vivix dan untuk order boleh hubungi saya seperti berikut:


Credit: FB Supermom Shaklee Story

No comments:

Post a Comment