Feb 26, 2018

Suplemen Bantu Kembalikan Tenaga Selepas Penat Berprogram / Travel Jauh

Korang pernah tak rasa habis je apa-apa program, atau balik dari kampung / travel jauh, flat habis badan..Means, rasa lesu, penat macam dah tak boleh buat apa lagi..Nak terbaring dan tidur je terus.




Tapi, sebagai mak-mak ni nak tidur terus memang tak bolehla..lagi kalau ada anak-anak kecil , anak-anak sedang membesar yang perlukan perhatian kan..mesti nak mak jugak.

Lately itulah terjadi kepada diri sendiri bila terkena serangan asthma. Bila habis program or berjalan jauh lagi penat berganda. 

dan kebiasaan apabila dah kena macam ni, apa yang saya buat? Memang saya terus cari suplemen OSTEMATRIX. Alhamdulillah , setakat ni kalau dah rasa penat giler, flat terus badan , saya akan terus telan 3-4 biji, tak tunggu makan sebelum tidur pun macam biasa ambil.




Dan kesannya sangat efisyen. Biasa tak sampai setengah jam , badan akan mula refresh balik, boleh bangun bertenaga balik badan ,buat kerja-kerja rumah, memasak dll. Kekadang rasa macam super saiya pulak..Hebatnya rumusan Ostematrix ni. Sebab tu ia di tulis ,bukan setakat kalsium. Malah dalamnya ada Magnesium membantu penyerapan dengan terbaik dan efisyen dalam badan.


Kalau pulang ke kampung or travel jauh, memang saya tak miss bawak si putih ni. Insyaallah sangat-sangat membantu cergaskan balik badan dan recharge diri. Ia juga bantu tenangkan otot-otot dan bekalkan keperluan kalsium yang cukup kepada badan. Bila cukup kalsium, badan tak mudah letih, mood pun takdela 'swing' memanjang.


Baru-baru ni di surau di hadapan taman saya, ada seorang ibu yang beli Ostematrix ni. Saya tanya pada beliau, ok tak makan pil kalsium ni? ada rasa kesan tak?

Syukur, beliau cakap memang terasa badan lebih bertenaga. Kurangla rasa penat tu.

Haa, korang yang ada masalah ni. saya sarankan ambillah Ostematrix ni.


Apa ada dengan CoqTrol Plus?

Lagi bagus , nak extra tenaga dan power add on dengan CoqTrol Plus. Memang terbaikla. Sekarang kami suami isteri  pun ambil Coq ni. Memang ada perbezaan bila makan dan tak makan coq ni. Tenaga time tak makan or terlupa nak makan tu memang berkurangla. Petang-petang rasa mengantuk je,

Tapi kalau ambil CoqTrol pada waktu pagi, fuhh petang pun fresh lagi..mengantuk nak tidur pun dah takde. Tahu tak salah satu ramuan atau bahannya adalah Resveratrol. Kalau korang google resveratrol ni punyalah bagus untuk boost tenaga..Dalam produk premium Vivix pun ada resveratrol, ni haa dalam coqtrol pun ada.






Sama macam brother ni, ambil coq trol dan main badminton boleh sampai 9 game.pastu rasa tak letih sangat pun..haa terbaikla.




Korang nak tahu details mengenai CoqTrol Plus ni boleh lihat Testimoni di sini.

Testimoni Ostematrix pula di sini


Saya berkongsi kerana saya tahu ramai yang turut alami masalah sama. Korang cubalah. Memang puas hati insyaallah. Sekarang en suami pergi travel atau outstation memang saya bekalkan 2 suplemen penting ni. Alhamdulillah, syukur sangat kata dia takdela penat sangat macam dulu-dulu.


Nak tahu lebih lanjut atau nak order suplemen ni boleh whatsapp saya di 016 358 9018 (sila klik)

atau melalui cara berikut.






No comments:

Post a Comment