Jul 10, 2017

Special Pembelian Vivix Sepanjang Julai Ini

Assalamualaikum..apa khabar semua? Semoga sihat ceria selalu hendaknya

Istimewa sepanjang bulan Julai ni, saya nak share promosi special Vivix bulan ini

Ada apa dengan vivix bulan ni?

Rasanya ramai dah kenal dengan antioksidan tinggi terbaik untuk kesihatan ni..Kalau tak kenal jugak lagi suplemen yang boleh tembus DNA ni boleh baca kat sini ya -- Apakah Vivix dan Kajian Saintifik mengenainya ?

Tonik vivix telah mencapai penjualan lebih 1 juta botol di seluruh dunia. Bukan setakat di Malaysia sahaja penjualannya laris, malah seluruh dunia turut laris.


Promosi Special Vivix sepanjang Julai ini

Haa promosi best vivix bulan ni adalah julung kalinya dengan setiap pembelian 2 botol vivix bulan ni boleh dapatkan Red hot cooler bag with spoon ni..





Vivix ni sebaiknya di ambil sebanyak 15 ml..

Kekadang bila nak makan vivix ni mostly akan tanya nak makan vivix guna sudu apa..sudu besar mana? sudu kecil ke besar? Haa so sekarang dah mudahla nak minum tonik vivix ni sebab dah di sediakan sudu sekali..So tuang saja vivix kat sudu ni dan terus masukkan mulut dan terus minum air kosong

Haa ekslusif gitu..takdela tertanya-tanya lagi 15ml tu banyak manakan??






Apa istimewanya cooler bag ni?

Cooler bag ni dapat berfungsi 2 in 1

Travel jauh, balik kampung sudah semestinya nak bawak bersama vivix ni..Vivix ni sebaiknya di simpan dalam tempat suhu sejuk untuk memastikan kandungannya terpelihara..Bayangkan jika perjalanana jauh, cuaca panas terik jika di simpan dalam kereta memang boleh merosakkan kualiti vivix ni.. Dah beli mahal-mahal, rugilah kan kalau tak betul jagaannya..

Jadi beg ni sudah pasti membantu vivix sentiasa chilled dan mudah untuk di bawa ke mana sahaja.

1 cooler bag ni dapat memuatkan 6 sehingga 8 botol vivix. Haa banyak-banyak ni boleh hadiahkan untuk mama, ayah, atuk ,nenek dan pasti untuk diri sendiri jangan lupa:-) semua mesti nak sihat kan.


Bukan setakat untuk menyimpan tonik vivix , cooler bag ni juga sesuai di gunakan untuk pelbagai fungsi. Salah satunya bila bawak bekal time balik kampung ke, bawak bekal untuk picnic ke, bawak bekal ke pejabat ke boleh simpan bekas dalam beg ni.. Ia bantu makanan tetap panas ( keep warm)..So takdela membeku sejuk makanan duk dalam tu tau..

Dua-dua boleh guna..untuk keadaan chilled dan keep warm. Yang ada baby kecil, kalau nak letak botol susu baby time travel pun boleh..haa best kan?? ...

so korang memang kena grab hot cooler bag ni cepat-cepat tau dengan sudu ekslusif ni..

Best lagi setiap pembelian ini juga melayakkan anda untuk dapat keahlian percuma dan postage percuma serta cash rebate bulan berikutnya..Haa untung dan jimat berganda kan..

Cara nak dapatkan Vivix bersama beg dan sudu ekslusif ni mudah sahaja.

 boleh Whatsapp saya terus saya di no berikut 0163589018 












No comments:

Post a Comment