Jul 31, 2017

Set Haji dan Umrah Shaklee untuk kekal sihat bertenaga

labbaik Allahumma labbaik
labbaikala syarikalaka labbaik
innal hamda wanni'matalak
walmulkala syarikalak

wahai Allah
kami datang memenuhi panggilanMu
tiadalah sekutu untukMu
segala puji dan kuasa untukMu

kami meraba tanpa cahaya
kami yang lupa hina dan papa
di hadapanMu yang Maha Indah
di hadapanMu yang Maha Mulia

....


( Lirik Opick -Haji )

Musim haji sudah tiba..seronoknya jika dapat panggilan haji ni di usia muda kan .Semua yang nak datang kesini sudah pasti nak jalani ibadah paling terbaik dalam kesihatan terbaik. 



Untuk mengerjakan ibadah haji bersama jutaan jemaah lain bukan mudah! Semuanya perlukan persediaan rapi bukan setakat kewangan mesti cukup malah kesihatan juga mesti tiptop! 

Perjalanan ke bumi madinah atau makkah memerlukan tenaga yang bukan sedikit untuk perjalanan yang sangat panjang. Jadi badan sihat tersangat lah penting. Kaki juga mesti kuat! Sakit pening kat sana susah kan sebab rawatan mahal, lagipun berjuta ummat ada. 

Untuk mendapat kesihatan baik sepanjang di sana pun perlu ada persediaan. Selain daripada ubat-ubatan basic dan wajib di bawa, suplemen juga sangat penting untuk boost tenaga.

Set Shaklee esklusif untuk umrah dan haji sangat sesuai untuk di bawa ke Tanah Suci. 


Set ini terdiri daripada Nutriferon, Vitamin C, Ostematrix, Performance Drink dan B Complex. Untuk luaran boleh bawa krim serbaguna paraben Free, Herbal Blend.



Manfaat Set Shaklee Umrah / Haji :


1) Vitamin C

vitamin C shaklee


Vitamin C bermanfaat untuk melindungi badan daripada serangan virus dan penyakit berjangkit.  Ia dapat bantu tingkatkan sistem imuniti badan dan cegah penyakit demam atau selsema.

Ribuan jemaah di sana sudah pasti mudah berjangkit jika tidak sihat. Ambil vitamin C secara konsisten setiap hari insyaallah antibodi akan kuat


2) Nutriferon



Nutriferon ni adalah immune booster. Dalam bentuk sachet mudah untuk di bawa kemana sahaja dan tuang sahaja di dalam mulut..Jika rasa mula tak sedap badan atau nak demam selsema, boleh cepat-cepat ambil Nutriferon ni. Ia juga bantu tingkatkan immune badan. 


3) Performance Drink



Minuman sang juara gelarannya. Ia adalah minuman isotonik yang tiada gula tambahan. Cuaca panas terik di sana kebiasaannya pada musim haji. Insyaallah minuman ini bantu kekalkan tenaga berpanjangan dan elak dehidrasi


4) B Complex



Tenaga yang banyak diperlukan untuk menjalani ibadah umrah/ haji. B complex ni bantu bekalkan tenaga, elakkan stress dan juga baik untuk saraf

5) Ostematrix



Pil kalsium yang sangat penting untuk jemaah umrah dan haji. Perjalanan umrah dan haji yang sangat jauh boleh menyebabkan badan cepat penat dan lesu. Ostematrix juga membantu hilangkan lenguh-lenguh badan, cramp/ masalah kejang, serta bantu kuatkan tulang dan kurangkan sakit ( Natural transquilizer)



6) Herbal Blend

Krim serbaguna bebas bahan kimia berbahaya ni sangat sesuai di bawa ke sana. Berjalan jauh dan banyak berjalan juga menyebabkan kaki cepat melecet dan lenguh urat sendi. Boleh sapu pada seluruh betis, tapak kaki atau tumit pecah. Juga boleh di gunakan oleh jemaah lelaki untuk sapu pada kepala selepas bercukur yang bertindak sebagai ubat kelemumur

Krim ni tidak melekit dan sesuai untuk kegunaan luka-luka kecil atau sebagai losyen untuk elak masalah kulit kering.




Tiada apa yang di harapkan di sana agar diberikan kesihatan terbaik dan dapat melaksanakan ibadah dengan sempurna dan lancar. Sebab tu sangat penting untuk bawa suplemen tambahan ini supaya badan pun bertenaga dan sihat insyaallah

Bagi anda yang ingin dapatkan set umrah/ haji ini boleh hubungi saya :

Whatsapp 016 358 9018 atau boleh buat pembelian sendiri di sini





No comments:

Post a Comment