May 17, 2017

Suplemen Terbaik untuk Warga Emas Kekal Sihat dan Bertenaga

Ibu bapa, atuk nenek memerlukan tenaga tambahan untuk aktif bertenaga sepanjang hari. Seringkali di usia emas ni banyak penyakit serangkai seperti darah tinggi, kencing manis, sakit jantung dan pelbagai lagi menyerang mereka. Penyakit biasa yang di alami oleh warga emas juga adalah mudah sakit lutut dan sakit sendi.


Sering kali bila di sapa dengan pelbagai penyakit, badan mudah penat dan lesu tidak bertenaga. Malah makan pun tidak berselera lagi. Pengambilan buah-buahan,sayur-sayuran dan protein juga tidak cukup dalam pengambilan diet setiap hari.

Untuk mengatasinya, pengambilan suplemen juga sangat penting dalam memenuhi zat nutrisi yang di perlukan oleh badan setiap hari.


Antara suplemen yang baik untuk warga emas adalah tonik vivix.





Vivix adalah antioksidan tinggi yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ungu. 







Vivix berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. 


Kebaikan dan manfaat Vivix:


a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.


b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.


d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)



Testimoni Vivix dalam Membantu Meningkatkan Tenaga










Vivix sangat sesuai untuk warga emas kerana ia tidak memerlukan untuk mengambil air dalam tempoh yang banyak seperti makan suplemen lain.

Hanya 1 sudu sehari dapat tingkatkan kesihatan menyeluruh.


Vivix tiada bahan merbahaya dan boleh di ambil ketika mengambil ubat. Hanya jarakkan pengambilan dengan ubat-ubatan atau suplemen lain.







Nak dapatkan vivix dan beli vivix menggunakan kad kredit/ debit anda?

Boleh click di sini untuk pembelian  -- Beli Vivix dengan Kad Kredit

Selesai pembelian boleh hubungi saya untuk mengetahui panduan cara makan dan apa sahaja pertanyaan.


atau boleh juga hubungi saya melalui Whatsaap seperti berikut:



Click untuk order Vivix  http://www.wasap.my/60163589018








No comments:

Post a Comment