May 2, 2017

Blender dan Lunch Box Cantik Pilihan Hati Mei ini

Assalamualaikum..Selamat datang Mei..Sekejap je masa berlalu..dah nak masuk separuh tahun da..

Seperti biasa awal bulan ni, nak share apa promosi menarik daripada Shaklee.


Promosi Hebat Shaklee Sepanjang Mei ini


1) Beli Set Detoks pada 197 UV, layak mendapat Salad-to-Go Container pada harga RM19.93. Jimat RM19.97

Haa ni dia set detoks..Sebelum puasa ni bagus juga buat detoks dulu..Bagi badan betul-betul sihat, flush out semua toksin dalam badan kan..So puasa nanti lebih cergas dan mudah juga untuk turunkan berat badan dan inchloss



Pembelian set detoks ni juga layak untuk mendapat bonus tunai / cash rebate bulan berikutnya..Jadi sangat berbaloi..Dapat pula beli container BPA free ni dengan harga lebih jimat..Bolehla nak isi salad or kuih raya time syawal nanti..hehe



2)  Dengan pembelian 200 uv dalam 1 resit, anda layak untuk memiliki Shaklee Ferrano Blender ni bersama shaker pada harga RM149.99. Haa puasa nanti bestla boleh buat macam-macam resepi ESP, smoothies dan macam-macam lagi..Senang sangatla ada ni nanti.





3) Untuk ahli baru, haa meh lekas join member..Setiap pendaftaran ahli baru dengan belian 100uv dalam 1 resit layak membeli Rubbermaid Lunch Box pada harga RM16.69. Anda jimat RM15.04.




Haa best ke best?? jangan lepaskan peluang untuk grab promosi best ni tau..

Yang belum join member, jom lekas-lekas register dan buat pembelian sehingga 100UV dan layak memiliki container cantik ni sepanjang bulan ini.


.jangan lepaskan tawaran menarik ini sepanjang bulan ini. Hanya sah dari 1-31 May ini sahaja.


Untuk order : whatsapp:  http://www.wasap.my/60163589018





No comments:

Post a Comment