Oct 9, 2016

Tak Jadi Cucuk Insulin Selepas Mengambil Vivix

Vivix untuk Kencing Manis📌

Diabetes antara penyakit pembunuh no 1 di Malaysia. Komplikasi diabetes sangat menakutkan dan merbahaya kerana ia boleh menyebabkan risiko kaki di kerat, kegagalan buah pinggang berfungsi dengan baik, masalah jantung dll.

Pernah dengar suplemen vivix? 

Vivix ni tonik terbaik antioksidan tinggi daripada gabungan bahan botani. Salah satu kandungannya adalah buahan syurga iaitu buah anggur.. Bukan anggur biasa ye tp anggur muscadine yang sebesar bola golf dan berharga rm100 sebiji.. Hanya boleh di dapati di kawasan EROPAH, dan memang takde kat Malaysia. 


Kandungan lain adalah Knotweed Jepun yang kaya dengan RESVERATROL yang banyak sangat khasiatnya. Selain itu, ramuannya juga daripada Purple Carrot yang mana ia mengandungi anthocyanins yang bertindak sebagai anti radang,anti mikrob dan Asid klorogenik di dalamnya bertanggungjawab mengurangkan diabetes.





Kenapa special sangat vivix ni??

Pengalaman pertama saya jual vivix kepada ahli keluarga terdekat yang mempunyai masalah diabetes tinggi sehingga doc bagitau nak cucuk insulin.

Hoho, bayangkan jarum pun dah 'serung' apatah lagi bila fikir kene inject sendiri 
insulin setiap hari

Saya terus poslaju sebotol vivix kepada kakak dan bagi panduan makan.. Alhamdulillah tak sampai seminggu bila pergi checkup, beliau maklumkan bacaan gula dah turun dan tak perlu buat injection insulin.. Alhamdulillah lega sangat saya dengar.. Dia risau saya pun risau.. Dan bestnya bila beliau maklumkan badan lebih bertenaga dan rasa cergas sepanjang hari.

Saya faham perasaan orang yang ada diabetes ni.. Memang mudah penat, rasa tak larat je badan.. Teringat dulu arwah mak ada penyakit ni selalu terbaring cepat penat.

Penyakit kencing manis atau diabetes ni mungkin penyakit biasa je sebab dah selalu kita dengarkan.. Penyakit no 1 di Malaysia.. Namun jika tidak di rawat dan dijaga sebaiknya memang boleh menyebabkan risiko komplikasi lebih teruk seperti masalah buah pinggang, jantung, stroke, kene potong kaki dll. 





Bagaimana vivix dapat membantu pesakit diabetes?

 

Vivix bukanlah ubat tetapi Vivix adalah supplemen yang membantu mengawal dan menstabilkan kandungan gula dalam darah pesakit.



1. Vivix Mengurangkan Sindrom Rintangan Kepada Insulin

Antioksidan yang terkandung di dalam vivix dapat membaiki sel yang bermasalah dan dalam masa yang sama menjadi pelindung kepada sel di dalam tubuh. Pengambilan vivix secara konsisten membantu mencegah sindrom metabolik kepada mereka yang berisiko menghidapi diabetes sekaligus mengurangkan risiko penyakit jantung dan kencing manis daripada menjadi semakin parah.

2. Polifenol Dalam Vivix Membantu Mengawal Kadar Kepekatan Gula Di Dalam Darah.


Pengambilan makanan yang mengandungi karbohidrat dan gula yang tinggi (tinggi Glisemix Index) akan menyebabkan peningkatan kandungan gula dalam darah sekaligus meninggikan risiko untuk diabetes. Polifenol di dalam Vivix akan memperlahan proses pencernaan dan mencegah penyerapan karbohidrat dalam darah pada kadar yang cepat.

3. Vivix Mengurangkan Pembentukan Protein AGE
Gula yang berlebihan di dalam tubuh akan membentuk Protein AGE (Advanced Glycation End Products) yang akan mengakibatkan sel tubuh menjadi mati, rosak dan meningkatkan risiko diabetes. 


Vivix juga bertindak sebagai tonik anti penuaan utama di dunia dengan memperlahan pembentukan protein AGE ini di dalam tubuh.


Jaga Kesihatan Selalu


Jaga pemakanan, kurangkan makanan manis dan amalkan gaya hidup sihat.. Ambil tonik vivix insyaallah mudahan2 membantu mengurangkan komplikasi diabetes yang di alami.

Sekiranya anda atau insan tersayang mempunyai masalah diabetes, cubalah alternatif dengan vivix ni.. Insyaallah tonik terbaik untuk kesihatan sel dan keseluruhan badan






Sekiranya anda berminat untuk dapatkan vivix boleh daftar keahlian. Pembelian 1 botol vivix dengan keahlian akan mendapat 1 botol Lecithin secara PERCUMA manakala pembelian twinpack vivix sehingga 15hb ini akan mendapat 1 botol vitamin c secara Percuma, keahlian percuma dan cashback tunai RM38 bulan berikutnya.






Maklumat lanjut mengenai vivix boleh SMS /whatsapp :






No comments:

Post a Comment