Feb 20, 2014

Tips kurus dengan Shaklee

Semua wanita dan lelaki nak badan anggun dan ramping kan..Sape nak perut boroi,dagu berlapis kan..
Kat pasaran ni macam2 produk kurus ada..Ada kurus dalam masa 5 hari,ada kurus dengan hanya tampalan sahaja dan macam-macam lagi.Cuma berhati-hatilah memilih produk untuk kurus ini.Pastikan anda memilih yang bebas bahan kimia atau campuran bahan palsu dan juga ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan ye.

Haa..set kurus shaklee adalah salah satu produk yang sangat laris di pasaran.Kenapa set ini sangat popular?

Set kurus Shaklee tidak menjanjikan anda kurus dalam masa 5-10 hari.Anda perlu ingat bahawa kurus dalam masa singkat mesti naik pun cepat balik.Shaklee menawarkan program 'weight management & inch loss'...

Set Diet shaklee menawarkan 3 konsep utama - > Bakar,Buang,Bina


Lecithin/omega membantu pecahkan lemak

Lecithin adalah bertindak sebagai agen pemecah/pencair ataupun 'fat emusifier'. Lecithin membantu memecahkan dan bergabung dengan lemak-lemak tersebut dan membawa ia keluar melalui detoks.

ia juga bertindak sebagai pembersih salur darah,menghalang obesity.

Manfaat omega pun banyak sebenarnya.Omega membantu menurunkan paras kolestrol jahat,membantu bakar lemak-lemak tepu dalam badan serta membantu melincirkan salur darah.

Mana lagi berkesan Lecithin ke Omega?

Ia sama ibarat kita naik kapal terbang dengan kereta:-) kalau naik kapal terbang mahal sikit kan..same goes here..omega lebih mahal sedikit.Tetapi rata-rata feedback saya terima bagitahu omega lebih cepat sikit proses keberkesanannya..Ia juga bergantung kepada metabolisme individu.Ada yang ambil lecithin pun dah boleh turun.Jika anda sertakan sekali dengan senaman dan pengambilan makanan seimbang,lecithin sudah memadai.

Detoks dengan Alfafa / Herblax

Haa sekarang dah pecah semua lemak-lemak dalam badan,jadi detoks diperlukan untuk nyahkan atau keluarkan semua toksik-toksik dan lemak-lemak tadi dari badan.

Alfafa adalah agen detoks yang amat bagus untuk mencuci segala kotoran dalam badan.Kedua-dua supplemen ini sama penting iaitu membantu merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan sevara lembut kepada najis yang tersekat atau yang dah tersimpan lama dalam badan kita.Jika toksik banyak dalam badan kita memang mudah mendapat pelbagai penyakit.

Herblax tidak di galakkan kepada ibu menyusu kerana boleh menyebabkan anak cirit-birit.Namun pengambilan alfafa selamat kepada semua kecuali kepada pesakit SLE.

So alfafa atau herblax ni membantu mengangkut keluar semua lemak-lemak atau lendir yang melekat di salur dinding usus melalui pembuangan air besar.

Kenapa Pentingnya Detoks?

Kadang-kadang ada yang bertanya kenapa saya mengambil supplemen tetapi tidak berkesan?Ini kerana vitamin-vitamin anda makan tidak di serap dengan sempurna kerana masalah pembersihan usus tidak berlaku.

Detoks penting untuk bersihkan usus di mana segala toksin,lemak dan lendir yang melekat di dinding usus di angkut keluar melalui pembuangan air besar.

Membina semula dengan ESP / Cinch Shake

Protein di perlukan bagi pembinaan otot.Dah bakar dan buang semua sisa toksik sebelum ni.Jadi protein amat penting untuk mengelakkan kulit menggeleber.

Protein amat penting untuk membantu kita merasa kenyang dan ini sekaligus boleh mengurangkan pengambilan makanan.

Cinch Shake tidak di galakkan kepada ibu menyusu tetapi ibu menyusu boleh mengambil soya non gmo ESP ini untuk pembinaan otot semula.

Ujian klinikal di jalankan ke atas Cinch,dan di dapati produk ini membantu menghilangkan lemak pada otot dengan bantuan Leucine.Leucine merupakan otot yang membina asid amino dalam protein tertentu.

Mereka yang menjalani program ini telah kehilangan lemak,berat,inci dan pada masa yang sama boleh mengekalkan otot mereka.





Selain dari pengambilan supplemen yang boleh bantu anda kekal langsing,juga amat penting pemakanan yang seimbang beserta senaman yang sesuai.Minum air kosong 2-3 liter sehari.Elakkan stress dan juga merokok.

Anda berminat untuk dapatkan set ini?Hubungi saya untuk dapatkan dengan harga diskaun dan juga konsultasi cara makan secara percuma.

Suhaila Johar
ID: 889 806
FB page: Impianz Shoppe
016 358 9016
COD area : bangi,Kajang,Uniten,Mines
Pos laju ke seluruh Malaysia








No comments:

Post a Comment