Jul 26, 2014

Strechmark makin pudar dan kulit makin cantik dengan ESP Shaklee

Ada yang resah muka lesu tak bermaya? kulit muka bertompok-tompok dan nampak macam tak berseri je? Dahla dekat nak raya dah ni...Nak pergi rumah terbuka banyak ni..


Haa,,hari ni saya nak share testimoni cik adik yang dah cun ni gara-gara minum ESP..ESP kan hot produk dan ramai yang minum pun perasan ada perubahan pada kulit mereka.




Cik adik ni sangat seronok sebab kulit mukanya makin mulus dan cantik dan paling best beratnya turun selepas mengambil ESP..Sebab ape boleh turun ni?haa,kan ESP boleh bantu dalam proses penurunan berat badan dan ia pun ada dalam set kurus tau

Testimoni kedua tuh pulak share yang dulu mukanya teruk menggelupas dan warna kulit tak sekata.Tapi selepas mengambil ESP,semuanya dah hilang dan jerawat pun dah takde!!

Wah best tu..bonus tambahan lepas bersalin ada strechmark biasanya bagi ibu hamil dan alhamdulillah makin pudar strechmark dia..Insyaallah nanti lama-lama mesti hilang tu..


Alhamdulillah dengan izinNya..kalau tak cuba mana nak taukan..Lagila ESP ni bukan sebarang soya tau..Ni soya bermutu tinggi dan di jaga ketat proses penghasilannya..Bukan soya biasa macam kat pasaran..Ni soya Non-GMO yang sangat baik dan macam2 khasiatnya..

Nak tau khasiat ESP? Boleh baca kat sini ye: Kelebihan dan keistimewaan ESP

Jom cubalah hari ini untuk anda dapatkan khasiatnya..rugi tau anda tak cuba..ramai dah berjaya mendapat kulit yang cantik dengan ESP ni..

Psst..Bonus dapat buat masker tau dengan ESP tu..wah lagu mana tu?

Jangan malu-malu,sms/wassap saya ye..

Cepat hubungi saya untuk pembelian ESP ni..Harga 1 can ni adalah RM 150 boleh bertahan sehingga 2-3 bulan..Nak lgi murah? Jom join keahlian hanya serendah RM 65 sahaja dan lepas tu dah boleh nikmati harga lebih jimat sehingga 25% bagi setiap produk shaklee..Wah best tu..jimat berganda-ganda!!!


Kalau malas nak tunggu,anda boleh buat pembelian online menggunakan kad kredit/debit anda disini:

PEMBELIAN ESP SHAKLEE

Setiap pembelian akan disertakan konsultasi cara makan sekiranya anda membeli direct dari saya atau melalui pembelian online..

Hubungi saya segera untuk order!

Sms/wassap 016 358 9018 (sue)
FB page: Suhaila Johar / Impianz Shoppe


No comments:

Post a Comment